A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,8 16V 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Félgömb

Szöveges ítélet

Elöljáró:
5 évesen vettem, 52000 km-el 3 gyereknek, egy bordának és magamnak.

Motor:
Szerintem nagyon jó. Kicsit dieseles a hangja, de lehet hogy egy 1,8-asnak ilyennek kell lennie.
Jól húz, megy mint egy taszajtott ökör. Ha tele is pakolom, alig érzem a külünbséget. Előzni, ugrani is lehet vele.
Emelkedőn felmegy ötösben 140-160-al is. Néha azért vissza kell tenni 4-be.

Megbízhatóság:
A márkatársakat olvasva vannak gondjaik. Nekem még nem volt. Azt hiszem ez csak a szerencse.

Zajok:
Ablakemelő sír, mintha nem akarná.
Néha itt ott, de általában gyerekcucc a vége.

Csomagtér:
550l. A kalaptartót levéve az ikerkocsi is befér! Azaz pazar!

Ergonómia-kényelem:
A kormányon lévő rádiónavigáló gombok szörnyűek. Ha már valaminek forognia kell a kormánnyal, akkor az a fényszóró legyen és az első kerekek.
A renaulté sokkal jobb volt. Nem kellett lenéznem mi?, mi!
A térkínálat jó. 3 gyerekülést is belevarázsolok, de a lábuk annyira elől van, hogy lerúgják a fejem. Azaz széles, de lehetne nagyobb a lábtér. A Ford C-maxban az első ülés alá tudod tenni a lábad. Ebben nem. Kár!
A könyöktámasz OK.
A középső hátsó utas ki tudja nyújtani a lábát. Nincs kardánbox, meg hupli....
Az üléseket 2 perc alatt ki lehet venni.
Aludni is jó benne. :-)
Én 182 vagyok és elől (mittomén hátul) jó a helykínálat, kényelmesen levezetek 1000 km-t egyhuzamban. Kicsit meleg az üléshuzat. Jó lenne ha lenne levegőkilépő a kormány alatt is. :-)

Légkondi:
Szerintem jó. Kellően állítható, télen, nyáron, nem volt vele gondom.

Futómű-gumi:
Nekem megfelelően csendes. Szerintem a Michelin gumik pocsékok, de a téli Barum polaris 2 jó. Csendesebb mint a Michelin.

Összeszerelés:
Jobb mint a renaulté a 120-as Skodáé, vagy egy Opel kadetté. Rosszabb mint egy Toyota Avensisé. Asszem ennyi pénzért ez jár. Nem seik le semmi, csak oda kell bikázni, ha be akarod csukni és nem úgy kattan, ahogy kéne.

Tetőcsomagtartó:
Ne vegyetek gyárit!!!!! Szűk. Két kerékpárt és egy 590es Thule boxot alig tudtam feltenni, mert ezek a k.. franciák a designon feláldozták a célszerűséget. Nagyon belógnak a műanyag látványelemek és így elveszik a hasznos ""teret"".

Szélzaj:
Van neki. 130 fölött.
Az egész autóra igaz, hogy 130-ig érzi magát kellemesen. Zajban, fogyasztásban. Utána is jó, de akkor a fogyasztás exponenciálisan pörög felfelé.

Fogyasztás:
Autópálya: 9,0-130 10,5-11,0 150-160
Közút: Nekem 6,5 90, nejemnek 7,5 90-el.
Város: netuddmeg. 8,5-9,5

Fények:
Pompás. Mind bent, mind kint. Magasságállítás, fényerő OK!

Takaríthatóság:
3 gyereknél fontos.
Könnyű takarítani. Az első ülések mellé nehéz beférni, de a többi ok.

Kakiszakasz:
Rádióvezérlés a kormányon.
6 hangfal minősége. Budihang.
Ablakemelők
Hátsó dobfék (áááá)
Néhol lejönnek az ülésdöntögető műanyagok.
A bal hátsó rejtettdoboz takarózárja elég vacak!
az autó súlyának nem megfelelő első futómű
meg kell szokni a magas üléspozíciót. Aki "sima" személyautóból ül át, annak hányingere lehet az első 500 km-en. Kileng a Bálnája.
Szörnyű a vezetőpozíció könyöklési szempontból. A bal oldali könyököd messzebb, lejjebb van, mint a jobb oldali lehajtható támasz. Lehet tudatosan, hogy ne könyökölj, de akkor meg minek....Azaz kicsit furabalosan kell ülni. Akor meg elzsibbad a balfarod...

Egyebek:
Szeretjük. Még nem hagyott ott sehol. Most olaszország felé kb. 500 km-en keresztül világított a motordiagnosztika lámpa. (nem tudom miért? és azt sem, hogy miért nem ad vmi kódot, hogy melyik érzékelő jelez be.)
Tetőbokszal, két kerékpárral a tetőn, öten, csurigpakolva 1600 km-t 10,2l-es átlaggal mentünk. Ebből autópálya 80%, 130-160 között.
Ha nem nehéz a lábad, közúton megjárod 6,5-el is. Azaz nem pumpálsz és ha érzed 5-ösben a motorféket, üresbe kapcsolsz.
Ha kicsit nem figyelsz: 7,5. Ha kened neki: 8,5.

A jövő:
Jó lenne, ha az új Picasso háta nem tojás lenne, hanem Doblós, Zafirás és 7 üléses lenne, Zafira mód! A többi maradhat! Jó lenne ha lenne levegőkilépő a kormány alatt is és a B oszlopkon. :-)
Bár! Ha már numerikus, elektronikus a kijelző, lehetne kicsit paraméterezhető is. (szín, elhelyezés, módi, ..)

Összességében:
5 fős családnak teljesen megfelel minden szempontból.

Hibalista

- fékbetétcsere 68000 km
- féktárcsacsere 68000 km
- jobb féltengely 68000 km (kösz Demszky)
- sebváltószimeringcsere 52000 km

Ide hordtam szervizbe

CIWA Váci út
Kedvesek, rendesek, pontosak. Szerintem drágák, de ez a márkaszervíz sajátja. Egy márkatársat olvasva átnézek a Kapy utcába.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Megane sedan 1,4 16V Következő autója? Opel Zafira (7 ülés miatt)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)