A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 HDI 92 LE Collection 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dízel egyterű családoknak

Szöveges ítélet

Az ára miatt vettük. Új autó, 3,9mFt full extrával ( metál, elektromos csomag, 3 év garancia ). 110 LE-st kerestem az ESP és ASR miatt, de nem volt bemutató autó belőle. A 92 LE-s kivitelt kipróbálva elégnek tűnt az ereje, kellően nyomatékos a motor. A belseje a 90-es évek formavilága, anyaghasználat és kivitele. A műanyagok olcsó hatásúak és sorjásak, látszik, hogy Spanyolországban rakják össze. A belső tér egyébként jól variálható, 2 m3 befér a hátsó 3 db ülés kivétele után ( 2 perces művelet ). A vezető ülés viszonylag kényelmes, de az üléspozíciót meg kell szokni ( mint egy karosszékben ). A gerinctámasz nekem nem teljesen kényelmes ( 187 cm ), lehetne határozottabb is. A középkonzol kemény anyaga nyomja a térdemet, a gáz pedált tartó láb is elfárad 1-2 óra után, még szerencse, hogy ebben a felszereltségben van tempomat. Bízom benne, hogy az ADAC hiba statisztikája nem hazudik és tényleg megbízható marad.
1,5 évesen ( 2010-ben ) eladtuk, mert vettünk helyette egy Citroen C4 Grande Picasso 1,6 HDI MCP6-ot.
Az új tulajdonos azóta ( 6 éve ) is elégedetten használja, nem tervezi eladni.

Hibalista

- Néha a központizár távirányítója elsőre nem működik. A tolatóradar időnként "meghülyül". 1 db fényszóró izzó csere 14.000 km-nél ( 10 perces ügyességi játék ).

Ide hordtam szervizbe

CITROEN M5 CENTER Budapest20.000 km-es kötelező szerviz. Az ígért 1,5-2 óra helyett majdnem 3 óra lett ( az első 3/4 órában rá se néztek a kocsira ), de közben többször megkérdezte a szerviz vezető udvarisasan, hogy mire várok. A szerelők időnként össze jöttek kávézni, beszélgetni; tiszta AFIT hangulat volt.Találtak olyan olajcsöpögést, amit én észre sem vettem, garanciában megcsinálták ( tömítés csere ) és a motorolajat sem számlázták le. Így is 50e lett a számla vége.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mondeo II Ghia Következő autója? C Crosser
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)