Családom egyterűje
Szöveges ítélet
Ujjként vettük, egy 1,4-es Xsara után. Soha nem volt velük semmi komoly gondunk! Garancia időn belül márka szervízbe hordtam, azóta magam cserélem az olajat, szűrőket. Mást még nem kellett, csak 1 kormány gömbfejet. A fényszóró égőket is csak azért cseréltem, mert emelt fényerejűeket raktam be, de az eredetiekkel sem volt gond, jól világítanak a lámpák. Tágas az utastere, csomagtartója, elég rakodóhely van elől, hátul és az ajtózsebek is méretesek. A gyárilag berakott akku 7 évig bírta, az első, hátsó fékbetétek még a gyáriak, s kb 50%-ak. Vettem rá tetőcsomagtartót, de az 5-s létra a kivett hátsó, középső ülés helyén is elfér (festő a szakmám). Szereti az egész család! 2,5 éve LPG-sre alakíttattam. Benzinből 7-8 lityi között evett, gázból kicsit több, kb 9-10 között. Mivel családi autó, úgy is használjuk, nem gyorsulási bajnok, de normálisan közlekedni tökéletesen megfelel!!! Mondhat nekem bárki, bármit a francia autók megbízhatatlanságáról, nekem egyik Xsaraval sem volt gondom! És, ahogy egy ismerős mondta régebben, "Ha kényelmes autót akarsz, franciát vegyél!"
Hibalista
- 1db kormányösszekötő gömbfej. 1 biztosíték lazult meg.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor Bp.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 89000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
