A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.6i 8v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi kirándulóautó

Szöveges ítélet

Ott kezdeném hogy nem ilyet akartam venni, csupán az előző autómat (Peugeot 206 1.4 HDI) feltétlenül le akartam cserélni, mivel az csak egy rossz vicc volt (hagytam magam rábeszélni, hogy új autót vegyek, fél évig bírtam). Ezt cseréltem egy egy éves Picassora. Nem bántam meg.

Előnyei:
Hatalmas, felső kategóriás autókat megszégyenítő belső tér, öt felnőtt kényelmesen elfér hosszú úton is. Rengeteg a rakódóhely az utastérben, még hátul a padlóba is van süllyesztett doboz. A csomagtérről annyit hogy két fordulóra elhoztam vele egy teljes szekrénysort (persze dobozban, összeszerelés előtt). Ebben rendesen elfér a gyerekülés is. A külsejéről megoszlanak a vélemények szerintem szép, az enyém graffitszürke volt fóliázott üvegekkel, alufelnivel, így még talán sportosnak is lehetetne nevezni. Sokan sokalják a fogyasztást, én 8 literrel eljártam átlagban és elég dinamikus tempóban, szerintem egy ekkora autótol ez nem sok.

Hátrányok:
A nagy tengelytáv miatt hatalmas fordulókör, ez szűkebb parkolókban nem igazán jó, de hát ez nem is városi autó. A 95 LE-s motor gyenge ehhez a kasznihoz. Az előzéseket meg kellet gondolni, nemritkán harmadikba is vissza kellet kapcsolni országúton is. Autópályán 140 fölött nagyon hangos, 183 volt a legnagyob sebbesség amit ki tudtam hozni belőle, de itt már nem biztonságos, ez nem versenyautó. Kanyarokban megdől, ez inkább megszokás kérdése, de nem veszélyes, (eleinte féltem hogy felburul). Az oldalszélre nagyon érzékeny, ez főleg autópályán érezhető.

Utóirat: A francia autókat általában lehúzzák, pedig nem kéne. Nekem több is volt és egyikkel sem volt semmi probléma. Persze a rendszeres karbantartásokat pl. olajcsere mindig el kell végezni. Amúgy ez a típus lett a német autóklub (ADAC) szerint a legmegbízhatóbb egyterű.
Ezek után joggal kérdezhetik miért cseréltem le: ennek csak egy oka volt mindig is egy nagy teljesítményű lépcsőshátú autóra vágytam. Ennyi!

Hibalista

- Lehet hogy néhányan nem hiszik el, de semmi!!!

Ide hordtam szervizbe

Végh Autóház - Zalaegerszeg
Kedvesek, gyorsak, de mint minden márkaszervíz ez is drága!

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Autócentrum - Zalaegerszeg
Már megszűnt, felszámolás miatt. (nem véletlenül)

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 206 (ez csak egy eltévelyedés volt) Következő autója? Saab 9-5 2.3t
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)