A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 HDI 92 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bernáthegyi - nagy, barátságos, és mindenki szereti

Szöveges ítélet

2007. október 12.
Első autóm, egy 1.4-es dízel AX volt sok-sok éve. A bosszantó apróságokon kívül megbízható, takarékos és kényelmes kis járgány volt. Idén azonban Zafirát venni mentünk, aztán ez lett belőle. Remélem a sokévi gyártás alatt legtöbb típushibáját már kiküszöböltek, de biztos ezzel is lesznek bosszantó apróságok.
Az ára egyszerűen verhetetlen. Újan kaptam meg az 1.6-os dízelt, metálfénnyel, ajándék lábszőnyeg készlettel átírással kompletten egy picivel 4 M alatt. Ez a nála jóval kisebb Meriva dízelváltozatának ára alatt van, másról ne is beszéljünk. Rendkívül tágas, és ami gyerekes családoknál nagyon fontos, hátra simán befér 3 db babaülés. A hátsó üléssor az ülőlapok szintjén pontosan 12 cm-rel szélesebb mint a Zafiráé (az 128, ez 140 cm), és az ajtónál a különbség majd´ 16 cm a kényelmes könyöklő miatt. A csomagtartó 550 literes de az ülések hajtogatásával nagyon gyorsan növelhető - befér a dupla babakocsi is. Hátsó ülések nélkük kis furgon és hát jól jön a 660 kg-os teherbírás is. A horvátországi nyaralásunkkor (két pelenkás picivel) még a kalaptartót sem kellett levenni, úgy elfértünk. Az első vezetőülés kényelmes, bár, mivel feleségem és én is magasak vagyunk, az ülőlap kicsit rövid.
A kis dízel használható fordulatszám-tartománya nem túl széles. Alapjárattól jó darabig nem történik semmi, viszont 5-ben kb 90-től traktorként kezd húzni. Kellemesen tartható vele a 130-140, szerintem afelett már nem az igazi, dehát ki a csoda akarna versenyezni egy családi autóval (valószínűleg csak a totalcar szerkesztői... :-) )
Egyébként fürge és kényelmes vele autózni. A klíma jó, pláne azért, mert az első üléssor alól hátra is fúj és gyorsan lehűti a kocsit. A fogyasztás (én mindig pontosan írom) az első 6400 km-en (bejáratás) 5.46 l volt.
2007 október: Gyalázat, hogy egy gyári olajszűrő 4900 Ft-ba kerül a Citroen Trukánál - ugyanez matrica nélkül meg 800 az autósboltban.
2008 január: ...brrr... megfagytam... a fűtés mediterrán országokra van méretezve. Kb 10-15 percig kell tempósan hajtani, hogy bemelegedjen a kocsi.
2008 március vége: Most, hogy már bejáródott és bátran hajtom a fogyasztása 6 liter körüli (nekem tökéletes) - vajon a prospektus miért beszél 4-5 literekről? Persze egy személlyel légkondi nélkül 90-el fékezés nélkül hátszélben elképzelhető 4 liter, de hát ki az aki családi autót így hajt?
A nagyobbik lányom (3 éves) imádja, ha reggel kocsival megyek dolgozni számonkéri miért viszem el az ő buszát...

Hibalista

- - Az első elektromos ablak lehúzott állapotban, vagy bármennyire lehúzva horrorfilmbe illő hangokat ad - mint egy elevenen megnyúzott tengerimalac utolsó halálsikolyai.
- - A fedélzeti komputer (mondjuk erre számítottam is, amikor Citroent vettem), pl rosszul mutatta az üa. tank telítettségét, nem engedte be a feleségemet a hátsó ajtón (lezárta a központi zárat), és más ilyen apróságok. A kijelző szerinti átlagfogyasztás általában kb fél-egy literrel kisebb mint a valóság (egy füzetben vezetem).

Ide hordtam szervizbe

még nem kellett - de már előre aggódom a horribilis számla miatt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Nissan Maxima 1995 3.0 V6 (GLE) Következő autója? Picasso C4 hétüléses
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)