Amennyire szerethető, annyira lomha (sajnos)
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem, de a lomhasága lett a veszte és egy S-MAx 2.0 az utódja ;) Szervízbe csak a kötelezőkre kellett vinnem és ilyenkor a ceh 25-30 rugóban megállt. Óriási a pakolhatósága, egyszer 12 számítógép, LCD monitorral belefért. Nem hagyott soha cserben, igaz volt hogy induláskor a lénkondi csak úgy bekapcsolt vagy a rádió nem szólalt meg de "hardver reset" után tökéletes volt. Évente lehetett gyakorolni az izzócserét is, ennyi -. A fékje és Az ABS mindig megmentett meleg helyzetben. Télen is nagyon korrektül viselkedett. Az Elite verzió mindent tartalmaz amitől kényelmes családiautónak ideális. De hogy a családfő is "élvezze" ahhoz varázslónak kellene lenni. Sport légszűrő, Bontex gyerták, Chiptuning stb ennél a motornál mint halottnak a csók. Előzni gyakran csak 3asban lehet (4/5 -ben ugyanis nem történik semi), 110 felett már olyan a hangja mint egy vadászrepülőnek és a fogyasztása is megjön. 160 felett talán 2x ment autópályán a szeretnivaló tojás és ez nem rajtam múlott :( A belső szép és kényelmes, de 4 év alatt megunható. S mivel a C5 ás az új picasso is sok hasonló elemből épetkezik 1x elég volt Citroenből.
Hibalista
- elektromos ablakemelő szétrázodott- egy autoszerelő ismerősöm 10 perc alatt orvosolta :9
Ide hordtam szervizbe
Xektor Kft Veszprém
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | S-MAX 2.0 Trend |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
