A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.8 16V benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ambivalens francia

Szöveges ítélet

Utálom és szeretem is.
Utálnivalók: alsó fordulaton nyomatékgyenge motor, csak hörög, de nem húz. Pörgetni kell, akkor húz, de a pörgetés meg nem illik egy családi egyter?höz. Hosszú áttételek (1-esben 52 km/h, 2-esben 85 km/h a vége, minek, nem értem). A fékek harapnak, mint állat, de rosszul adagolhatók. Dudálni nem lehet vele, mert olyan er?vel kell nyomni a kürtöt, hogy félek, hogy felrobban a lufi. Gyári rádió halál gyenge, 2 (!) hangszóró van az egész bazi nagy autóban. Nincs fordulatszámmér?, hihetetlen! Digitális m?szerfal van, nincsenek analóg m?szerek, er?s megszokást igényel, mint ahogy a középen elhelyezked? m?szerfal is. A bels? visszapillantó a legváratlanabb pillanatban leesik az öledbe, el?ször majdnem infarktust kaptam. Francia összeszerelési min?ség (magyarul szar).

Szeretnivaló: belülr?l marha nagy autó, családosoknak ideális (2 gyermekem van). Hátul 3 egyforma (!) ülés, a középs? is pont akkora, mint a 2 széls?, mindhárom hátsó ülés kényelmes. Hátsó üléseken is korrekt lábtér, a feln?ttek is kényelmesen elférnek. Nincs kardánbox (a m?szerfalon van a sebváltó), ezért a hátsó középs? ülésen ki lehet nyújtani a lábat el?re egészen a m?szerfalig. S?t, menet közben is el?re lehet kolbászolni a hátsó ülésr?l, ami elég kevés autóban jön össze. Nagy (550 liter) csomagtartó. Piszok jó, hogy a vezet?ülés teherautósan magasan van, mindent belátni bel?le, ez nagyon biztonságos érzés. Marha jó és hatékony az automata légkondi, gyorsan csinál h?vöset, de nem fúj a melledre szélvihart. A szokatlanul nagy tengelytávnak köszönhet?en (2760 mm) piszok jó az egyenesfutása, autópályán semmi nem tudja letéríteni az útról, olyan, mintha sinen menne. 150-160-at megpakoltan is lehet tartani vele, ilyenkor még elég csöndes is. Országútra, autópályára, hosszú távú utazásra való, városban nem olyan kényelmes. Viszont tele van rekeszekkel, tárolóhelyekkel, nagyon jó pakolható, igazi családi kocsi decens családapáknak. Street racserek, dinamikus yuppik, szinglik kíméljenek!

Hibalista

- A fedélzeti számítógép néha önálló életre kel. A fényszórók 1 év után egyszerre kiégtek. Az ajtók automata záródása (10 km/h felett) 1 év után elromlott. Az autó belseje zörög, nyekereg. Úgy különben komolyabb dolgok nem voltak, csak ilyen aprók, általánosságban megbízható járgány.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor, XV. Szentmihályi út.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Corolla Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)