A szekerek legmodernebbikje
Szöveges ítélet
Els? benyomásom elég ambivalens volt, hiszen egy szép kocsival állok szemben, de valahogy mégiscsak francia. Sok jót nem hallani a gall csodákról, de ez van ezt kell szeretni...
Bels? kialakítása kellemesen tágas, mindenki kényelmesen elfér, leszámítva hogy az ülés maga kissé fapados. Bels? teréhez még csak annyit hogy családias beállítottságú tehát nem kell félnünk hogy bárki is tönkretenne benne bármit, ha mégis akkor annál már csak szebbel lehetne pótolni.(lásd gyönyör? ajtónyitó fogantyú).
Aki meg vezetni akar válasszon magának kocsit... mert 1.6 literes valami modern szekérnek mondanám.. El?zésre alkalmatlan, a hegyi közlekedésre pedig csak nagyon indoklot esetben(akkor is csak max. 3 utassal).
De legfatálisabb hibája az els? oszlopok. Nagyon veszélyes kialakítású, mert nem lehet rendesen kilátni kanyarban(hajolgatással esetleg).
Pozítívum azonban hogy pakolni b?ven lehet a ´szekérbe´...
Hibalista
- elfáradt a motort helyéntartó m?anyag,(5000)
- küls? oldalsó m?anyag dísz leesett.
- semmi komolyabb
Ide hordtam szervizbe
Citroen Buda
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 440 1.8-as nagyon jó! | Következő autója? | japán, ha sok pénzem lenne: BMW, Lexus |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
