A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 Tendance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Lady

Szöveges ítélet

Kezdetnek egy kis magyarázat. Ezt a nevet azért kapta , mert a rendszáma LDY. Amiért megvettük , az egyértelműen az ára volt. Először használtban gondolkodtunk , aztán mikor láttuk hogy esetleg egy újra is tellik , akkor benéztünk ide is , hisz ez a modell a feleségem nagy kedvence volt már régebben is , de én mindíg azt mondtam neki , hogy ez egy öt milliós kocsi , persze erős alkudozásra , és némi szerencsére is szükség volt , hogy üzembehelyezéssel a vége 3,5milla legyen.
Amikor beleültem rögtön megtettszett , ekkora belső teret még nem láttam autóban. A két első ülés között hátra lehet menni , a 3,5 éves fiam ott szokott közlekedni amikor "vezetni" szeretne , persze csak álló kocsi esetén.

Ami tetszik:
gyakorlatilag bármit bele lehet pakolni , ha az ülések ki vannak véve
a menetdinamikája megfelelő , bár nem egy sportkocsi
az utastér olyan tágas , hogy nehéz elképzelni olyan magas embert , akinek nem lenne elég nagy (én sem vagyok éppen kicsi)
a három különálló hátsó ülés világbajnok ötlet
kartámasz mindkét első üléshez külön nagyon kényelmes
még hosszan sorolhatnám , tele van mindenféle nagyon ötletes dologgal

Ami nem tetszik:
A kényelme bár az átlag feletti , igényel egy kis megszokást a a vezetési helyzet. Az első ülést beállítani úgy hogy kényelmes is legyen elég sok idő volt. Ma sem vagyok biztos benne , hogy megtaláltam a megfelelő pozíciót , vagy inkább csak megszoktam. Ehhez hozzá kell tennem , hogy az előző autómtól kényelmesebb autóban sem előtte sem utána nem ültem.
A gyári rádió nem tud MP 3-at lejátszani. Tudom , hogy ez egy kifutó típus , de akkor is 2009-t írunk...
Sajnos az ülések kárpitja ragasztva van , emiatt nem lehet bele utólag ülésfűtést rakni.
A klíma ventillátora elég zajos , bár ezt belülről nem lehet hallani.

Hibalista

- A kalaptartó egyik tartó gumija kinyúlott :)

Ide hordtam szervizbe

A kötelezőt leszámítva nem jártam még szervízben

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiat Brava Következő autója? Fiat vagy Alfa
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)