A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család öszvére

Szöveges ítélet

Az autó megvásárlásánál az els?dleges szempont a tágas bels? volt, mivel a fiam túllépte a 190 cm-es magasságot. Az el?z? kocsimnál a családi utazás megkezdése el?tt mindig vita volt, a feleségem a lányom és a fiam között, ki is üljön hátra. (Mindenki 170cm feletti) Most ez a dolog megoldódott, tágas fej és lábtér kényeztet bennünket. Szeretem el?l a külön karfát és a m?szerfalra pakolászást. Bár csak óvatosan, nekem majdnem kiütötte a napszemüveg az els? kisablakot egy lendületes kanyarvételnél.
Egyébként alapjában véve meg vagyok elégedve az autóval, munkába járásra használom, napi 95 km oda-vissza. Keveset járok városban, így 6,4-6,6 liter a fogyasztása, 90-110km/h sebesség mellett. A klíma m?ködése jelent?sen nem befolyásolja a menetteljesítményt, nem kell el?zés el?tt kikapcsolni, mint ahogy az el?z? kocsijaimnál megtettem. Jók az ülések, de nagyon nehezen, több hónap alatt találtam meg a számomra legjobb üléspozíciót a vezet?ülésben. Nagyon jó és mindenkinek kényelmes a hátsó ülések el?tti teljesen sík padló, nem befolyásolja a lábhelyzetet, kényelmesen lehet ülni, jók a fejtámlák. A gyári hifi átlagos, érdemes fejleszteni, alapból a basszus ismeretlen fogalom. Nyáron sokat vitt minket kirándulni, mindennek találtunk benne helyet.

Inkább sok kis apró hiba jellemzi, ami beárnyékolja a felh?tlen szeretetet. Az utastér a nagy ablakfelület miatt hamar felmelegszik. A klíma lehetne kicsit izmosabb, de eddig ezt minden Citroenemben sérelmeztem. A vezet?ülés háttámlája kb. 10ezer Km megtétele után elkezdett nyikorogni, amit nem bírtam a mai napig megszokni. Ha el?z? nap klíma használatával álltam le, másnap reggel a 15-17C fokos reggelben párásodik az els? szélvéd?, mint állat. Ilyenkor vagy f?tök, vagy be kell kapcsolni a klímát, mivel az ablak lehúzás, vagy ventilátor beindítása magában nem segít. A bal els? ablakemel? a nyári melegben olyan nyekergéssel végezte a dolgát, hogy azt mondtam, inkább kiverem az üveget, nem pedig lehúzom. De ezt hála, valahogy abbahagyta. Picit soknak tartom a beáramló futóm? zajt rosszabb min?ség? úton. Gyári hibás ablaktörl? elektronika! Recept: Gyújtás ráadva, ablaktörl? bekapcsolás, majd ha az ablaktörl? félúton tart indítózás. Az ablaktörl? az indítás idejére megáll és nagy valószín?séggel nem is fog soha többé elindulni, csak a szerviz segíthet rajta. Én nem tudtam, így sikerült beszopnom. Ugyanis a számítógép tartja észben hol is jár a lapát és indításkor elfelejtheti, ezért a vészprogram lép életbe ami megakadályozza a további használatot. Legalábbis ezt mondták a szervizben. De az ablakmosó sem m?ködik. Csak hátramenetben a hátsó ablaktörl?, de az mindig, bárhol is álljon az ablaktörl? kapcsolója. Az akkumulátor saru levétele nem segít, kapásból minden szerviz ezt ajánlotta a telefonos érdekl?désemre. Csak a Com 1 csatlakozó kihúzása a járható út. Persze ez a kormányborítás megbontásával jár, már ha tudja az ürge mit is kell keresni. Nyikorgó ajtózsanér.

Amit nagyon hiányolok, hogy a számítógép nem tárolja el a hibakódot. Így ha a szervizbe érve nem produkálja a hibát, nincs javítás. Ezért kínlódtam jó néhány alkatrésszel. Többek között az indítás gátlónak, ha olyan kedve volt nem volt hajlandó felismerni a slusszkulcsot. Ezt szerencsére jó messze is megtette, így autóment?vel kellett beszállítani. Bent a szervizben persze beindult, és még engem néztek hülyének. Ezt szerencsére a másik szervizben gyorsan orvosolták, más egyéb hibával egyetemben. Például a Km óra 100 Km felett megbolondult. Nem tudom találkozott-e már más is azzal a jelenséggel, hogy össze-vissza ugrált a sebességet jelz? szám. Ha pl. 105-tel mentem akkor 95 és 120 között fél másodpercenként ugrálva jelzett valamilyen számot, de nem tudtam megállapítani, pontosan mennyivel is megyek. Úgy mondtam, mint a vérnyomásmérésen: a sebességem, százhúsz per kilencvennyolc :-)

Minden hibát leszámítva nagyon megszerettük, valószín? 4-5 évig nem fogjuk lecserélni

Hibalista

- Imobilájzer, Kilométeróra jeladó, alapjárati léptet? motor, 4 db H4 izzó

Ide hordtam szervizbe

Citroen Orbán Debrecen
F?nök és a nyegle fia …

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Citroen Kohut Nyíregyháza

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1600
Megbízhatóság (8) Vezetett km 31500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xsara 1,4 Következő autója? Citroen
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)