A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.8 Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

3 gyerek, 4 kerék=Picasso

Szöveges ítélet

A megvételére a hátsó sorban lévő 3 egyfoma ülés (3 gyerekem van), az 550l-es csomagtartó és nem utolsósorban a 2005-ös ADAC Pannenstatisztikában kategóriájában elfoglalt 1.helye miatt kerül sor. Formáját nem szerettem. Lehet, hogy egyedi és kreatív, de a kocsi orrát nem látni, az A oszlop miatt piszok zavaró a kilátás, szerpentinen haladva előre hátra dülöngélve kell a hasizmot edzeni, ha be akarom látni a kanyart. Elfuserált még a szélvédőben tükröződő pingpongasztalnyi világosbarna(!) műanyag műszerfal burkolat. Napsütésben a középen elhelyezett kjelző leolvashatatlan, főleg azért, mert felkapcsolt fényszórónál levesz a fényerőből.
Az 1.8-as motor nem egy csoda, de elég tud lenni. Baj nem volt még vele, bár a Engine Check lámpa kétszer átmeneti hibát jelzett. Szervízben törölték. A hűtőventillátor lapátfelfogó balmenetes csavarja eltörött. Persze az egész hűtőt cserélték: 70ezerbe fájt. Néha rájön egy kellemetlen hiba: az indexet nem lehet kikapcsolni. Mostanra már rájöttem, hogy az indexkar erős megrántásával időlegesen ez is orvosolható.
Most csak a hibákról írtam, de összességében azért elégedett vagyok a járgánnyal. Az elterjedt "francia megbízhatatlanság" nálam nem igazolódott. Több mint megfelelő egy család hétköznapi "szolgálatára".

Hibalista

- Index kapcsoló
- Hűtő ventillátor lapát leesett

Ide hordtam szervizbe

Kőérberki szervíz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Marea Weekend 1.6 Következő autója? talán új Picasso
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)