A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,6-Dízeltlábú

Szöveges ítélet

Két ilyen autóm is volt/van.
Először 1,6-os benzinest vettem, de két éves volt, amikor balesetben tk-ra törött. Mivel igen szerettük ugyanilyet vettem, de most már 1,6-os dízelt.
Mindkettő a legtöbb extrát tartalmazó változat, árban annyival nem több, mint amennyi plusz kényelmet, használati értéket ad, szerintem megérte abba beleválasztani. Mondjuk az extrák mindig kicsit sutábban működnek, kicsit igénytelenebb kivitelezésűek mint egy német autóban, de ezen könnyen túltettem magam.
Ami jó: nagyon kényelmes, tágas (3 gyerekülés befér), hatalmas csomagtér, nagyon baráti áron mérik.
Kevésbé jó: a baráti ár valószínűleg használtkénti eladásnál is visszaköszön, működés néhány megszokást igénylő része (pl. refi húzásra működik, mint egy trabiban, nincs pohártartó, elektromos ablakok gombjai összevissza lettek elhelyezve).
Rossz: előre ferdén rémisztően nem látni ki, hiába az üvegesen osztott első oszlop. A benzines nagyon sokat zabál városban országúton egyaránt (9-10 l).
A dízel viszont sokkal jobb és takarékosabb, budapesti forgalomban is (5-6,5), menettulajdonságokról nem is beszélve. Bőven megéri a dízeles felárat. Én az 1,6-os dízelből is a gyengébbik motorost tudtam megvenni az adott színben, előtte egy hónapra kölcsönben használtam az erősebbik 1,6-os dízelt, de nem drámai a különbség, nyugodtan megvehető sztem a kisebbikkel is. Úgysem rakéta egyik sem, családi utazásra való.
Különösen rosszat nem tudok írni, mivel technikai problémák eddig nem voltak (kop-kop-kop), de a francia ördög sem biztos hogy örökké alszik, biztos ami biztos kértem a plusz 3 év garanciát

Hibalista

- két év illetve fél év alatt semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Bora Következő autója? Még marad pár évig
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)