Zörgő francia csiga
Szöveges ítélet
Mielőtt megkezdeném értékelésemet, hozzá kell tennem ,hogy laikus szemmel írok az autóról. Az autót fél éve vezetem, anyukám autója. Friss jogsival egy 2007-es 1,7 dízel astrából ültem át ebbe az autóba. Először azt hittem, a benzinessége miatt akad a kuplnug, de hamar rájöttem-más benzines autók vzeetése után- hogy ez bizony nem a benzinességnek tudható be. Nagyon éles a fék, a motor döglött. Még ha huzatom is, nem pörög rendesena motor, bár ez a z autó nem egy versenyautó.:) A váltó gagyi, műanyag és olyan mint egy játékautóból szerelték volna át. 50 alatt nem lehet 4-esben menni, mert az egész autó zörög, a műanyagok egymáshoz érnek és olyan érzésem van mintha mindjárt szétesne. Nehéz vele parkolni, mert hátra alig lehet kilátni, nagyon sok holtteret okoz az a karosszériája, bár ez elöl is igaz. Tehát ami nagyon nem tetszik benne, az a sok műanyag felület, a váltó, kuplung, teljesítmény. Zörög az egész.
Azért hozzá kell tenni, ohgy az autó szép. Tényleg szép formája van, ezüst metál, 5ajtós változat. A klímája világbajnok. 10 mp alatt 60 fokból leviszi 18 fokosra az autót. Ilyen klímával eddig még semmilyen más autóba nem találkoztam. Télen meg fűt mint a hülye. 10-ből 10es. Elég nagy hely van benne, a hátul ülők mindig megemlítik, hogy milyen sok hely van, bár ez azért is van így, mert a 165 cm-emmel nem tolom túl hátra az ülést.:D:D Az ülések kényelmesek, bár az anyagok nem túl minőségiek. Eddig komolyabb baja nem volt, egyszer nehezen indult, de aztán belejött. A tolatóradar inkább vásárlócsalogató volt, 1 év után elromlott, és ha 200 m-es körzetben sincs senki, ő akkor is csipogva jelzi a nemlétező veszélyt. A szervízben erre azt mondták, hogy az érzékelő mellett felhólyagosodott a festés, és azt érzékeli. Köszi szépen.
Szerintem nem volt jó vétel, már most kevesebb mint a felét éri. Eladni nem érdemes. Szerintem addig hajtjuk amíg megy. Anyukám kíméli. Én annyira nem. Nem használjuk nagy távokra, napi 20 km teszünk meg vele. Eddigi legnagyobb útja is csak a Debrecen-Tata táv volt. Tulképp nem tudom, kiknek tervezték. Városban sokat fogyaszt, autópályán 130-nál zabál. 100-110 körül a legkedvezőbb a fogyasztása. Én hozzá nem értő szemmel is látom, hogy ez az autó nem volt jó döntés. Soha többet citroent.
Ha magamnak autót tudok venni, inkább veszek egy 10 éves AUTÓT, de az autó legyen. Ugyanezért a pénzért már kicsit régebbi, de sokkal jobb verdákat lehet kapni.
Hibalista
- Tolatóradar, fedélzeti computerben a fogyasztás kijelzője
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | talán vw polo, opel corsa, seat ibiza, v vmi kisautó |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
