A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zörgő francia csiga

Szöveges ítélet

Mielőtt megkezdeném értékelésemet, hozzá kell tennem ,hogy laikus szemmel írok az autóról. Az autót fél éve vezetem, anyukám autója. Friss jogsival egy 2007-es 1,7 dízel astrából ültem át ebbe az autóba. Először azt hittem, a benzinessége miatt akad a kuplnug, de hamar rájöttem-más benzines autók vzeetése után- hogy ez bizony nem a benzinességnek tudható be. Nagyon éles a fék, a motor döglött. Még ha huzatom is, nem pörög rendesena motor, bár ez a z autó nem egy versenyautó.:) A váltó gagyi, műanyag és olyan mint egy játékautóból szerelték volna át. 50 alatt nem lehet 4-esben menni, mert az egész autó zörög, a műanyagok egymáshoz érnek és olyan érzésem van mintha mindjárt szétesne. Nehéz vele parkolni, mert hátra alig lehet kilátni, nagyon sok holtteret okoz az a karosszériája, bár ez elöl is igaz. Tehát ami nagyon nem tetszik benne, az a sok műanyag felület, a váltó, kuplung, teljesítmény. Zörög az egész.
Azért hozzá kell tenni, ohgy az autó szép. Tényleg szép formája van, ezüst metál, 5ajtós változat. A klímája világbajnok. 10 mp alatt 60 fokból leviszi 18 fokosra az autót. Ilyen klímával eddig még semmilyen más autóba nem találkoztam. Télen meg fűt mint a hülye. 10-ből 10es. Elég nagy hely van benne, a hátul ülők mindig megemlítik, hogy milyen sok hely van, bár ez azért is van így, mert a 165 cm-emmel nem tolom túl hátra az ülést.:D:D Az ülések kényelmesek, bár az anyagok nem túl minőségiek. Eddig komolyabb baja nem volt, egyszer nehezen indult, de aztán belejött. A tolatóradar inkább vásárlócsalogató volt, 1 év után elromlott, és ha 200 m-es körzetben sincs senki, ő akkor is csipogva jelzi a nemlétező veszélyt. A szervízben erre azt mondták, hogy az érzékelő mellett felhólyagosodott a festés, és azt érzékeli. Köszi szépen.
Szerintem nem volt jó vétel, már most kevesebb mint a felét éri. Eladni nem érdemes. Szerintem addig hajtjuk amíg megy. Anyukám kíméli. Én annyira nem. Nem használjuk nagy távokra, napi 20 km teszünk meg vele. Eddigi legnagyobb útja is csak a Debrecen-Tata táv volt. Tulképp nem tudom, kiknek tervezték. Városban sokat fogyaszt, autópályán 130-nál zabál. 100-110 körül a legkedvezőbb a fogyasztása. Én hozzá nem értő szemmel is látom, hogy ez az autó nem volt jó döntés. Soha többet citroent.
Ha magamnak autót tudok venni, inkább veszek egy 10 éves AUTÓT, de az autó legyen. Ugyanezért a pénzért már kicsit régebbi, de sokkal jobb verdákat lehet kapni.

Hibalista

- Tolatóradar, fedélzeti computerben a fogyasztás kijelzője

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? talán vw polo, opel corsa, seat ibiza, v vmi kisautó
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)