Vts Sárika
Szöveges ítélet
A vas 2004-ben került hozzám svácból 94000km-rel szervízkönyvel teljesen gyári állapotban sok-sok extrával kivéve automata klíma,tempomat,Asr.
Megvétel után a szokásos dolgok cserélve lettek vezérlés fék(tárcs+betét)
olaj,szűrők bezinszürő ez nagyon fontos én évente cserélem(2000ft purflux)
és kapott 4 új gumit 195/5015.Az autót teljesen gyári állapotában használtam kb 3 hétig ezután úgy döntöttem nem elégszem meg a 112 lóval és kicsit tuningolom kapott egy dirktszűrőt hideg levegővel egy hátsó Brutus dobot de nem volt olyan szép hangja úgyhogy katalizátor ki középső dob ki +új rozsdamentes cső végig na így már kemény hangja lett :) úgy gondoltam ez elég lesz de tévedtem 1hét múlva kapott egy chipet ezután megmértük az eredmény 127 paci.Egyik este hazafele egy majom golfos (Gti) lenyomott nem nagyon gonolom 8 szelepes volt hát eléggé bepöccentem hiszen az csak 115le de hát a kocsim meg 1245kg.
Másnap egy ismerősöm megadta a Szuromi számát nincs közel föleg onnan ahol lakom de elmentem hogy beszéljünk mit tudna csinálni a géppel. Gyűjtöttem egy kis pénzt aztán nosza rajta elvittem,kapott egy 270 tengelyt(azért nem 290 -est mert nem akartam hogy az alpjárat nagyon elmenjen) + lendkerék könnyítést.Hát mintha kicserélték volna az autót alacsonyról jobban húzott 4000-töl meg nagyon egészen tíltásig.
Gyári adat szerint 198km/h a vége és 11.5s a gyorsulás a végét nem tudtam még lemérni de akasztja az órát olyan 230 körűl lehet a gyorsulás kb 8.7 mp 4.ben simán leforog a motor ekkor 175 megy ami kicsit zavaró hogy 2.ban pont nincs meg 100 muszály harmadikat váltani kár hogy a váltó nem mindig partner ebben de hát ez legtöbb psa kocsiban szar.
Az autót a mai napig használom teljes megelégedéssel a lent soroltakon kívűl más baja nem volt csak a szokásos kopó alkatrészek + oljcsere 10000km ként 5 40w .Sokak szerint a francia autók megbízhatatlanok de én nekem sikerűlt jót kifogni.A futőművel nem volt bajom csak stabil pálcát kellet cserélni de márciusban kapott 4 sportgátlót +2 rugót(Cobra)4cm-es ültetéssel.
A fogyasztás városban 9-10l haladósan,autópályán 7.5l körűl alakul de volt 8.5l is 170-180 körüli tempónál.A fékek nagyon jók mindig néznem kell a tükröt hogy ki jön mögöttem.
Hibalista
- Motortartó gumibak 20000.- szervó szivattyú 35000.- 2 szer a féltengely gumiharang a motortartó miatt kicsitt ledarálta
Ide hordtam szervizbe
Dunakeszi Pálmai Tibor
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | gemini | Következő autója? | Talán egy jó kis Honda Vti |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
