A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.8 16v vts 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Vts Sárika

Szöveges ítélet

A vas 2004-ben került hozzám svácból 94000km-rel szervízkönyvel teljesen gyári állapotban sok-sok extrával kivéve automata klíma,tempomat,Asr.
Megvétel után a szokásos dolgok cserélve lettek vezérlés fék(tárcs+betét)
olaj,szűrők bezinszürő ez nagyon fontos én évente cserélem(2000ft purflux)
és kapott 4 új gumit 195/5015.Az autót teljesen gyári állapotában használtam kb 3 hétig ezután úgy döntöttem nem elégszem meg a 112 lóval és kicsit tuningolom kapott egy dirktszűrőt hideg levegővel egy hátsó Brutus dobot de nem volt olyan szép hangja úgyhogy katalizátor ki középső dob ki +új rozsdamentes cső végig na így már kemény hangja lett :) úgy gondoltam ez elég lesz de tévedtem 1hét múlva kapott egy chipet ezután megmértük az eredmény 127 paci.Egyik este hazafele egy majom golfos (Gti) lenyomott nem nagyon gonolom 8 szelepes volt hát eléggé bepöccentem hiszen az csak 115le de hát a kocsim meg 1245kg.
Másnap egy ismerősöm megadta a Szuromi számát nincs közel föleg onnan ahol lakom de elmentem hogy beszéljünk mit tudna csinálni a géppel. Gyűjtöttem egy kis pénzt aztán nosza rajta elvittem,kapott egy 270 tengelyt(azért nem 290 -est mert nem akartam hogy az alpjárat nagyon elmenjen) + lendkerék könnyítést.Hát mintha kicserélték volna az autót alacsonyról jobban húzott 4000-töl meg nagyon egészen tíltásig.
Gyári adat szerint 198km/h a vége és 11.5s a gyorsulás a végét nem tudtam még lemérni de akasztja az órát olyan 230 körűl lehet a gyorsulás kb 8.7 mp 4.ben simán leforog a motor ekkor 175 megy ami kicsit zavaró hogy 2.ban pont nincs meg 100 muszály harmadikat váltani kár hogy a váltó nem mindig partner ebben de hát ez legtöbb psa kocsiban szar.
Az autót a mai napig használom teljes megelégedéssel a lent soroltakon kívűl más baja nem volt csak a szokásos kopó alkatrészek + oljcsere 10000km ként 5 40w .Sokak szerint a francia autók megbízhatatlanok de én nekem sikerűlt jót kifogni.A futőművel nem volt bajom csak stabil pálcát kellet cserélni de márciusban kapott 4 sportgátlót +2 rugót(Cobra)4cm-es ültetéssel.
A fogyasztás városban 9-10l haladósan,autópályán 7.5l körűl alakul de volt 8.5l is 170-180 körüli tempónál.A fékek nagyon jók mindig néznem kell a tükröt hogy ki jön mögöttem.

Hibalista

- Motortartó gumibak 20000.- szervó szivattyú 35000.- 2 szer a féltengely gumiharang a motortartó miatt kicsitt ledarálta

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi Pálmai Tibor

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? gemini Következő autója? Talán egy jó kis Honda Vti
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)