Viva la Xsara!
Szöveges ítélet
Nos, hogy kezdjem. Xsara I-es után vásároltam egy Xsara II-es 5 ajtós kivitelt. Eléggé felszerelt kis modell az árához képest. Motorja elég lendületes 3000 f/perc fölött. Fogyasztása lehetne egy kicsit finomabb városban, országúton- autópályán elfogadható. A váltó az citroenes. Meg kell szokni a "működési elvét" :-)))) Klíma tökéletesen működött és "fagysztott" .
Helykínálat kicsit szűkös 190 cm felett (még elöl is). Én nem a gyári abroncsokat használtam, hanem "peresítettem" egy kicsit, és az autó mintha sínen menne. Soha nem hagyott az út mellet. Nagyon szerettem.
Hibalista
- A nálam töltött idő alatt :
- autó vásárlás után (és 20.000 Km -ént) mindig lecserélem az olajat, szűrőket, a computert átnézetem. Ezek után "csak" kuplung szet (135.000Km -nél), alsó motortartó bak és az ABS jeladók megtisztítása volt.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Nagy (IX. Könyves Kálmán)
computer átvizsgálás, kárügyintézés, javítás
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Saját szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Xsara I | Következő autója? | C5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
