A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Viszály, csók, viszály, csók, viszály, csók, aztán sör

Szöveges ítélet

Saját kocsim még nem volt mikor vettük, és ez nekem nagyon tetszett, így fatert erre vettem rá, nehogy már full-unalmas opelt!!!
A kedves vásárló persze jóadag szeszélyt vásárol, de nem olyan félét akar, amit később kap a kocsitól.
A légkondi 30 fok felett tagadja, hogy be lenne szerelve, megszűnik létezni. Folyton szökik a gáz.
Eszi az olajat, mint a régi skodák, bár ez számomra aranyos apróság:) Ja és a garázsban is áll alatta az olaj, olyan ari, mintha bepisilt volna...lehet h el kéne vinni pszichológushoz.
A motor is tagadja, hogy be lenne építve, előzni nem jó móka vele, és az országúti fogyi is (természetesen) több mint amit megad a gyár. A motorról még annyit, hogy legalább csendes, jó a szigetelés, bár ez is csak 130-ig igaz. Vannak viszont néha előbukkanó rejtett nyomatékhullámai, néha semmi jóra nem számítok, de lenyomom a gázpedált, és jobb a nyomi, mint amire számítottam. Viszont előfordul az ellenkezője is:)

A külseje továbbra is tetszik, franciásan mercédszes érzés előről, ami kicsit bizarr, de hát ez már csak ilyen: francia lány, vagyis szoknyaemelgető. Sosem tudni mi van a púder és a fityula alatt!!!
De ha már nem szűz, és kiismerted, a közösen kiérlelt hagyomány jót is hozhat a kapcsolatba. Meg rosszat is, pl: 130-nál zúg az ablaktörlőlapát a széltől, sosem sikerül jól beállítanom az első ülést, a saját suzukimban tovább bírom elől, mint ebben.
A csomagtér plusszpont, a rádió, és az anyagválasztás is, kivétel az ajtón lévő műanyag, és a fekete szín - bár ez utóbbi valamiért ebben a kocsiban inkább könnyed komolyság, mint halott-kultusz (=passat).

Jó az útfekvése, de nem a kényelem rovására, ugyanis szépen csillapítja az úton lévő meteoritzápor okozta aknákat.





Hibalista

- légkondi
- a kocsi jobbra húz
- lamdaszonda
- számítógép...ó jaj
-

Ide hordtam szervizbe

valahol a rózsadomb környékén
eléggé mélák

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra Következő autója? legközelebb inkább lebeszélem a fatert a franciáról, pl: toyota
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)