Vigyázz rá és a szerelmed lesz!
Szöveges ítélet
Újonnan vásárolt. Azóta nálunk.A 2000-es modell még a 8szelepes 1.6-os 88 lovas motorral van szerelve!Van ereje 2000-es fordulaton is.Nagy átlagban 2500 és 3500között mentem vele, és nagyon dinamikusan vitte a kasztnit!A gép nagyon kezelhető, minden kézre áll, a váltó lehetne pontosabb is(nem szereti a 0-100 sprinteket).
A városi utakon tökéletes, kellőképpen lehet sportosan menni a komfortot megőrizve!Én nagyon sokat mentem vele, városi lótifuti, hosszú út...minden.A segge lehetne nehezebb, szeret táncolni, ha a határon autózunk vele!
Teljesítményről még annyit, h a vége 195km/h nálam 0-100ig 11körül van.2esben 95nél fogy el.Nyomtam már le 2.0tdi golfot, persze sokkal erősebb de ha jól vezeted a xsarat akkor megy mint az állat, 4-5ezer között...én imádom!Fogyasztásra a 7 egy olyan átlag amit úgy érsz el ha olykor elszáll az agyad.Horvátországi 1000km-es túra 7.3-7.4lett 140-160-as átlagban(néha 180)...Most 150000ezer van benne, Anyukám kocsija, ő hajtotta és nem átlagos női szinten, imád versenyezni vele csak benyomja a drága a központit és 190ig tolja, majd mikor a lámpánál a sértett egójú pasi kiszáll, h ugasson neki akkor csak integet:))Én 2évet hajtottam...most is szolgál még és minden ok!ténylegesen imádja a család!Aludni is szoktam benne, bár keresztben:)
Update.2013 január 12.
202.000km
A kocsi azóta is a család birtokában és uúgy tökéletesen teszi a dolgát. Hozzá kell tegyem, hogy mindig figyelünk rá, nem pörgetjük hidegen, megkapja időben az olajat, szűrőket, gumikat. Érdemes átkenni a gumi tömítéseket ilyen gumi karbantartóval, érezhetően jobb lesz tőle zárás-nyitás.
Változatlanul 7 litert eszik vegyesben, mióta megnyugodtam és fix 2500as fordulattal (95km/h) közlekedek országúton azóta 6 liter a kinti fogyasztás.
Legnagyobb elismerés: a fehérvári szervíz vezetője mondta rá, hogy gyönyörű állapotban van és a váltója is pazat. Gondos gazda műve :)
Hibalista
- Kopó alkatrészeket kellett cserélni, a gyári VDO rádió szarakodik rendszeresen.Légkondi ventillátor egy átok(2011-ben átalakítva a rendszer, azóta tökéletes)! Az ajtó néha nehezen csukódik, amit nem tudok pontosan hová rakni, mert egyszer volt törve és a bal elején.úgy rendesen! - Bal hátsó ajtó tartó zsanérja kicsit lazult, az ajtó nehezebben csukódik. - 180.000km-nél hátsó híd problémák. Típushiba! Túlvagyunk rajta( 80rongy volt). - Elektronikai vezérlő( Bitron)- rohadt kábelköteg. Bontóból 10ezerért orvosolva, de a márkaszervízben összeszerelve. - A festés kezd igazán szar állapotba kerülni a motorháztetőn.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Tóth szakszervíz sokáig csinálta pofátlan áron.Több jó maszek nyúlt hozzá, de azt tapasztaltam érdemes olyanhoz vinni aki szereti a márkát, jobban rálát, h mit kell csinálni vele!
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Citroen-Peogeot Fábián. Na ők viszont nagyon korrektek! Ajánlani tudom mindenkinek. Elmondják mi a baj, mit javasolnak, majd utána te döntesz, hogy mit szeretnél. Mivel idősebb már a kocsi, bizonyos alkatrészeket bontóból be tudsz szerezni jóval olcsóbban. Ezt is viheted hozzájuk, mert jófejek és berakják. Persze átnézés után!Mostanában szart be az elektronikai vezérlés, amit bontóból kábelköteggel együtt 10ezerért szereztem be.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | C4, C5, |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
