Tudd, hogy értsd, akár a James Bond filmekben
Szöveges ítélet
Épp lecserélném, és ahogy olvasgatom a Peugeot leírásokat gondoltam írok én is hátha valaki pont ilyet szeretne..
Nah ez most úgy hangzott ez egy olyan autó aki senkinek nem kell..
Nem erről van szó.
"Pénzt adhatok, észt nem" nevű márkatársammal abszolút egyetértek.
Olyan munkahelyen dolgozom ahol a munkagépeknek kamionoknak és személyautóknak a szervizelését alkatrészellátását vizsgára bejelentését (szóval minden ügyes bajos dolgát) én végzek.
Mivel nem a legújabb a járműpark ezért megtanultam mit hol hogyan érdemes szereltetni..
A Citröen nem az egyetlen francia autó a cégnél, de ezt én hajtom. És higgye el a kedves olvasó ez itt most szó szerint értendő. az autó kap sokszor amit bír.. vagy amit én bírok:D
de megy hidegben, melegben esőben (mondjuk akkor kicsit köhécselve többszöri indítózásra) ez a magas páratartalomnál is igaz, de megy.
200ezer felett kicsit elment a kompresszió, de ezt nem biztos hogy mindenki érzi, még én is néha elsiklok felette. Mert amugy az auto nagyon dinamikus, pörgős. használom mindenhová.
terepen, csapatom hóban, csúsztatom betonon, kézifékezek esőben. szal húzósan, ahogy kell. és bírja.
Igaz a szervizelést be kell tartani és tudni kell mikor milyen hang honnan jön.és miért:D
Az autó tényleg nem egy rajos páva golf vagy tudom is én bora vagy pláne nem audi.
Ha valaki ezekfelett el tud siklani akkr megvan a kocsi.
A következő autom egy 307Sw lesz de esélyes volt egy focus is.
Csakhogy mikor kipróbáltam a focust ami sztem ehhez képest nagyon fapados, az össze német társával együtt, tudtam hogy csak franciát fogok venni.
Megfertőzött a kényelem. Tény hogy ennek a rugózásnak köszönhetően az összes francia auto a nagytempóju kanyaroknál sodródik, nem ugy tapad mint egy passat és ez a 406osokra is igaz. és a fés sem olyan erőteljes mint a vw.
szervókkal nincs bajom. kuplungot is cseréltem amikor kellett az időszakos szervizeket betartva. Igaz a francia síutra nem mertem vele elindulni hanem anyám mercijével de sztem ez is megbírta volna.
Mindent összevetve komolyan elgondolkodtam hogy talán "Citroenes" lettem. És mégse 307es lesz hanem XSARA ...
Hibalista
- A pótkerék emelő berozsdásodott mert a műanyag tok pont ott van kifúrva ahol a csukló van:D
- Motorháztető nyitó bovden elszakadt.
- Hangos motorzaj nagy fordulatnál.
- nyekergő, ciripelő hangok ezeket hangos zenével lehet kompenzálni. fél évig én sem hallottam a bajos zajokat..:D
- Ezenkívül csak a szokásos franciás problémák..
-
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelő.
Márkaszervíz még véletlenül sem fordult meg a fejemben..
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | fiesta | Következő autója? | 307 sw vagy xsara 2.0 hdi break |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
