A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szerettemis + nemis

Szöveges ítélet

Miután elpattintottuk azt a ragyaveréses Mitsubishit - hála az égnek, sátán a japókra - megrendeltünk egy Citroent. Segített a döntésben Janis Joplin magyar reinkarnációja autóügynök képében, aki a Citroen Ôrmezônél dolgozott. Próbaút egy 1.6-ossal, már csak az hiányzott, hogy dalra fakadjon a lány... Aztán persze nem ment minden simán. Mert az autónk megrendelését elfelejtette a franciák felé továbbítani a Citroen Hungária. Alapvetôen szeretem a francia autókat, ha már valami mostanit kell venni, az francia legyen - ezért hát nem hagytuk ott ôket a francba fél év késésnél - így egy randa metálezüst 5 ajtós lett a miénk - nem baj, fogjuk szeretni.

Vettünk neki lábszônyeget, meg teletettük jó zenékkel - apropó, igen korrekt kis zene volt gyárilag beletéve. Kényelmes, jó volt hosszabb utakon vezetni, jó volt benne szeretkezni is, elszundítani is utána... vagy egy cigi...
Elsô párezerig azt mondta a szerviz, hogy normális az, hogy indulás helyett hátrahôköl az autó, majd 5000 km után megsz?nik. Én elhittem. Aztán eltelt az 5000. Aztán persze torpant tovább. Szerviz, új szoftver, semmi javulás. Ezzel elszórakoztunk picit, de nem javult, én meg megtanultam ôt úgy vezetni, ahogy a lelkének kellett. Egyszercsak egy erôsebb gyorsításnál (na nem volt egy nagy tigris) majd hanyatt estem - eltört az ülés. Kicserélték - igaz, a légzsák zsinórjait meg elkurálták ezzel a cserével, de idôvel az is megjavult. Persze pénzért, naná, majd magától.
Ezen kívül más bajom nem volt vele, hozott, vitt, ahogy kell, ha nagyon kitapostam a szemét, akkor tempóra is képes volt - de nem mondom, hogy elválaszthatatlan barátok lettünk.

Aztán jött ezév január 3 és az autó sorsa megpecsételôdött. Decemberben szoktam le a dohányzásról, és amikor 3-án reggel beültem, azon morfondíroztam, hogy kéne egy új autó, ami nem cigiszagú... aztán morfondír közben egy mackósajt, egy twingo és kész. Gazdasági totálkár lett szegénybôl. Viszont hajam szála se görbült, úgyhogy töréstesztileg 5-ös.
Hát... sebaj, egy hét még és itt a Clio.

Hibalista

- eltört az ülés
- nem bírták a fogyasztást lejjebb venni
- indulásnál torpant - ezt se tudták megcsinálni

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Lancer Következő autója? Renault Clio
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)