A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4i SX Perfekt 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szeretnivaló

Szöveges ítélet

Ez az ötödik autóm, mindet újonnan vettem, és amíg nálam voltak, minden autómat szerettem. Azonban ez az, amelyiket a legjobban szerettem mind közül. Ahogyan egy kollégám mondta, amikor vettem (akkor neki is hasonló kocsija volt): "Ez egy jó és szerethető autó."

Sajnos azonban 2011. november 6-án 12 óra 55 perctől kezdve minden múltidőben értendő: Budapest XI. kerületben a Budafoki út és Karinthy F. út kereszteződésében egy tilosba hajtó Toyota Corolla miatt totálkáros lett... A roncsról teszek fel képeket, hogy lássa mindenki, az eleje teljesen leamortizálódott, de az utascella sértetlen maradt, az első ajtók is simán nyílnak-csukódnak. Az első gyűrődő zóna tökéletesen ellátta a feladatát, így biztonságos autónak is lehet mondani (akárhány csillagot is kapott annak idején). Aki ismeri azt a kereszteződést, az tudja, hogy ahonnan én jöttem ZÖLD jelzésre - a Budafoki úton a Gellért tér felől -, onnan a balról érkezőket egyszerűen nem lehet látni. Amikor bevillant a képbe, már közvetlenül előttem volt... Szegénynek az állapota egy kb. 45 km/órás ütközés eredménye...

Sajnálom, nagyon.

Hibalista

- Az 1 éves gyári gari alatt cserélték a szélvédőt, mert egy helyen torzított. Csak azután vettem észre, hogy elhoztam a szalonból. Komoly gondom nem volt vele. 1 éves korában megvettem hozzá a +2 év garanciát. Végül is csak az indexkapcsolót cserélték ki a +2 év végén, a 2005-ös éves szervízen, mert időnként nem jelzett, csak piszkálásra. Aztán "meggyógyult", de mivel ez egy ismert hibajelenség a Xsaránál, szóltam a szervízben és kicserélték. Azóta az önindítót kellett javítani (bizonytalan volt a behúzómágnes, felújítottra cserélték huszonezer Ft-ért), valamint a kipufogót kellett cserélni. Aztán meg a szellőző ventillátor vezérlése romlott el, csak 4-es fokozaton ment, van benne egy hőbiztosíték, azt kellett kicserélni. Az alkatrész ára 185 Ft (nem elírás), magam cseréltem.

Ide hordtam szervizbe

Cit-Car és CiWoo Szentendre (mindkettő ugyanaz, csak a név változott...)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 81372
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Nexia Következő autója? Citroen C4
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)