A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szellemek m?helye

Szöveges ítélet

Cégautó volt. Ezzel minden pozitívumát elmondtam neki. Irtó finom plüss ülések, ez igaz. de a magam 190 centijével alig fértem el el?l. viszont ha megnyomtam, akkor felmordult és megindult. 1,6-os teljesen átlagos motor, de valahogy jól húzott (90LE), meg jól is szólt. meg voltak ilyen kormányról vezérelhet? bizbaszok, amik nagyon újak voltak akkoriban (1999) ebben a kategóriában. a rugózás sem rossz, bár közel sincs a hidropneumatikushoz.

igaz, id?r?l id?re elromlottak rajta dolgok. a lambda szondát az els? 5000 kilométer alatt 3-szor kicserélték, mire rájöttek, hogy nem amiatt áll le az autó. Az igazi ludast azóta sem sikerült megtalálni, de id?vel a jelenség meg is sz?nt. Aztán elment a klíma, vagy rosszabb esetben meg?rült és fújta a hideget. El-el t?nt a központi zár kulcsról irányítható funkciója. Meg is törték aztán néhányszor. Mire visszakerült hozzám, 2 m?szaki totálkáron volt túl. De mindig megjavíttatták. Én nem. Mikor a budaörsi auchannál az autópálya hídján sikerült belefutnom egy csajba, aki nem tudta, hol van és megadta a balkéz-szabályt a zöldnél, magyarul 70-nél nyomott egy satutaz egyirányú úton, akkor kíméletlenül beleszaladtam hátulsól. Próbáltam elrántani, de ezzel is csak azt értem el, hogy a motor mellett a komplett jobb oldal is sérüljön. Az egész persze hivatalosan az én hibám, mivel nem tartottam a megfelel? követési távolságot (ez a szabály mekkora kreténség... az ilyeneket kéne büntetni inkább).

Szóval megjavították volna, de akkor már egyébként is kilátásban volt egy újabb cégautó, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ezt nem javíttatom meg, inkább nyerek egy százast feketén a roncstelepen.

Utólag visszagondolva egy kicsit megbántam. nem volt olyan rossz autó, mint amilyennek néha láttam. persze saját zsebb?l már nem biztos, hogy szeretném állni a rendszeres javítási költségeket...

Hibalista

- - valami rejtélyes eszköz, ami nem a lambda szonda
- - klíma, elektronikus kütyük

Ide hordtam szervizbe

Citroen ?rmez? - néha egyszer?en nem értenek hozzá, és a számla alapján ez látszólag az én hibám... így a maszek is csinálná, és ez se garanciális.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio II Következő autója? Volkswagen Passat
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)