A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara Xsara2 1.6Sx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokkal jobb mint amilyen a híre

Szöveges ítélet

A vásárlást a következő érvek vezérelték, legyen újautó, jólfelszerelt, modern, mozgékony, ne vezesse a lopási statisztikát, baráti ár. Előző autó egy V6-os 3000-es Capri volt 6 évig. Nehéz azután autót venni.
A teljesítménye a Capri után az elviselhető kategória volt, de tkp mozgékony hivatalosan 8.9ms alatt gyorsult a 110 lóerős 16 szelepes motor.
A kivitele gyönyörű volt akkkor, szép jégkék metál fény, a belseje puhább mint a sedan kivitelé. Franciásan kényelmes ülések (bár a deréktámasz nagyon nagy hiányosság), jó rugózás, nem lötyögős a váltó. A fűtés-hűtés túl direkten fúj, nehéz úgy beálljtani a klimát nyáron, hogy ne fájduljanak meg az izületek.
7 év 155.000 km alatt nem hagyott cserben, csak egy alkalommal amikor téves szerelői diagnosztika nem vette észre az önindító szénkefekopását, bár én erre a hibára gyanakodtam és direkt felhívtam a szerelő figyelmét rá, következmény télen végkimerülő akkumlátor menet közben. Sárgaangyal, gyorstöltés, irány haza, addig kibírta újra az aksi.
Tulajdonképpen cáfolom a franciaautós előitéleteket, mert egy megbízható kényelmes jó autót kaptam elfogadható áron. Használtan nagyszerű vételt csinált vele a köv tulaj az értékvesztés miatti olcsó áron, azóta is dicséri a hibátlanul működő autót. Csak az addigra családos, gyerekes szülő kínjai vittek rá az eladására. Most Volvóm van, ami egy kategóriával jobb autó, de innen visszanézve is sajnálom elmentét.

Hibalista

- 7 év alatt kopó alkatrészek, a gyári első féktárcsa viszont csak 60.000-t bírt a cserélt bosch 90.000 után is jó állapotú. Minimális futómű, (egy gumicsont csere 9000 huf), hátsó kipufogó dob 140.000 után
- Bosszantó apróság, lévén coupé az első üléseket döntésre bíró kar eltörése mindkét oldalon, ablakemelő bovden szakadása

Ide hordtam szervizbe

előszőr ahol vettem Citroen Nagy, erről gyorsan leszoktam, drága, átverős, hülyének nézik az embert

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

kisebb specialisták, futóműves, kipufogós, szerencsére nem sokszor volt rájuk nagyon szükség

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 155000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? capri 3000 Következő autója? Volvo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)