A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4 sx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokan szidják, de lehet szeretni, én szeretem.

Szöveges ítélet

Nos a citrom 2002-ben került a családhoz új autóként. Akkor alternatívák voltak az opel astra G, peugeot 307. aztán ár/érték arányban ez nyújtotta legtöbbet. szép kék színű lett. a 75 lóerőtől nagy csodát várni nem nagyon lehet, de közlekedni, dinamikusan haladni lehet vele. sőt néha még kicsit huligánkodni is hagyja magát. legerősebb pontja a kényelem, az ülések, akár elől, akár hátul kifogástalanok. rugózása is megfelelő, bár az utak miatt ráfér időként egy kis generál a futóműre. műanyagok kicsit kopogósak, de nem vészes. alkatrészellátásnál vegyes a kép. hűtőventilátort kellett vennem hozzá egy rókával való találkozás után, 70e Ft! viszont az első lököst 10-ből megúsztam, bontottat. kopóalkatrészek cseréje átlagos áron megy. elektronika nincs mindig a helyzet magaslatán. apróságok, de bosszantóak tudnak lenni. középkonzolon kiégett izzó, fűtőventilátor nyikorgó hangot ad, generátor megadta magát. lehet ezeknek köze van a komolyabb hifi installációhoz, nem tudom.
külsőleg szubjektív a dolog, nekem tetszik, így hogy átalakított első lököst kapott, hátra a gyári szárny került, plusz egy új alufelni garnitúra és hátsó szolid sportdob van pluszban.
Az ablakokra légterelőket tettem esztétikai szempontból és hogy a víz ne csurogjon be nyitott ablaknál :-)
hidegben indul, nincs vele gond. mostanság sajna kint parkol, előtte fűtött garázsban volt, ott azért nagyon pöcc-röff volt. hidegben nagyon mocorognak a műanyagok a beltérben, értsd menet közben hallani ahogy összeérnek, egymáshoz súrolódnak.
Konklúzió: Megvannak a francia, néha bosszantó, hibái, de ezektől eltekintve egy nagyon szerethető autó, én szeretem.

Hibalista

- Kormánykapcsoló (garanciális csere), generátor 100e km után - valószínűleg a hifi install miatt. tompított égők rendszeresen, ki is cseréltem xenon-ra, azóta hibátlan. kipufogó középdob, indításgátló időnként megmakacsolja magát - kopp-kopp, már rég csinálta. ülésmagasságállító.

Ide hordtam szervizbe

még garis volt citroen eger, plusz néha az alkatrészt is onnan szereztem be, egyébként helyi citroeneshez hordom.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? astra 1.4i Következő autója? ...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)