A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX Coupe 16V 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

"Sárika nem is olyan butácska"

Szöveges ítélet

Én egy 1996-os S500 után vettem az autót és elmondhatom, hogy elég "francia" ellenes voltam. Ami a legjobban megfogott az a formája volt és az, ahogy az utat a magáévá tette. Teljesen mindegy milyen sebességgel hajtom egyszer?en nem tudok betelni az futóm? feszességével, úttartásával, pontosságával és szinte tökéletességével. Én sokáig rallyztam itthon is, de f?ként külföldön és ez az autó nyújtotta idáig a legnagyobb kanyarélvezeteket, viszonyítva a kategoriájához. Azt messze fel?l is múlja! Vannak apró hibái:a légzsák visszajelz? lámpa néha önálló életet él és csak úgy villog. Ilyenkor a vezet?oldali ülés alatt megmozgatom a csatlakozókat és abba hagyja, egy darabig. Én leginkább autópályán hajtom a gépet városban nem túl sokat és komlyan mondom, hogy a Mercedes S500 után nem t?nik visszaesésnek. Igaz a teljesítményt növeltem "kissé",de a fogyasztása így is 9-10 liter között van. El?tte átlagban max. 7 liter volt.
A nevéb?l kifolyólag "Sári" az autó neve, de nincs az a Mercedes- gyári- ami megtudná szégyeníteni. Ez inkább csak az egómból fakadó tuning volt. Száz szónak is egy a vége a család másik autója részemr?l nem élvez ekkora rajongást, pedig stuttgartból való. Én imádom és megvagyok lep?dve, hogy a franciák így el tudtak hódítani engem - igaz csak ezzel a modellel- a németekt?l. Eddig a kötelez? szervízen és a "tuningon" kívül nem került egyetlen extra forintomba sem. Az autó elég brutális, de nem viselkedem vele én is brutálisan csak autópályán. Az autó vége így 247 km/h és a futóm? nem igényelt semmilyen átalakítást. Nekem bejött ez az autó, ha mások számára "Sárika egy kicsikét butácska" is. Csak ajánlani tudom és a sajátomat soha nem adom el. A Mercedest is az asszony kapta meg!

Hibalista

- Eddig semmi problémám nem volt az autóval!

Ide hordtam szervizbe

Szakmámból ered?en, saját magam kezelem az autót.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 88000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S500 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)