Sárika egy minden igényt kielégít? kecses n?
Szöveges ítélet
Én úgy álltam Xsara-hoz, hogy francia, tehát nem a legtökéletesebb, de a lopási rátája alacsonyabb, mint az S500-as Mercedesemé. Amióta el?ször beleültem azóta szinte ki sem lehet rángatni bel?le. A V8-as 322 lóereje mellett eltörpül a 110 "Sári" lóer?, de a kategóriáját tekintve messze felülmúlja a vetélytársakat. Az ülései, egy hosszú levezetett út után sem érz?dnek kinzópadként, mint az Audi és VW ülései. Én annyira leszoktam a Mercedesr?l, hogy a nejem lett a gazdija, én pedig "Sárikával" lettem olyan viszonyban, ami talán betegesnek t?nhet annak aki nem autómániás. A motor ereje, és sima járása minden fordulatszám tartományban teljes mértékig kielégít?. A futóm? meg egyszer?en verhetetlen élvezetet nyújt autópályán és pl. a mátrai szerpentineken is. A kanyarstabilitása annyira nagyszer?, hogy a fülemig ér a szám mikor a Mátrán kell átutaznom, és elég s?r?n teszem ezt, ha kell ha nem. Nem is annyira hibaként említeném a légzsák visszajelz?jének külön életét, mert az ülés alatti csatlakozók megmozgatásával lehet ezt orvosolni. F?ként autópályára van ítélve "Sárika", de bárhol megállja a helyét. Igaz kapott egy kis tuningot itt-ott, de anélkül is remek autó. Most a vége 247 km/h és a futóm?höz meg a fékekhez hozzá sem kellett nyúlnom. Akartam, de felesleges volt. "Sárika" elég brutális tud lenni , hiszen 160 km/h-nál a gázpedál kb. 1-1,5 cm-re van csak lenyomva és ekkor még nagyon messze van a padlótól. Én imádom és mindig alig várom, hogy beleülhessek és hazaérkezés el?tt egy kis el?játékhoz juttasam magam. 87500 kn-nél az autón egyetlen olajfolt vagy más egyéb szennyez?dés nincs amit saját "testnedveinek" lehetne felróni. Engem igaz, hogy csak ezzzel a modellel, de elhódítottak a német tökéletességt?l és soha nem adom el!
Hibalista
- Én nem panaszkodhatok, mert eddig a légzsák visszajelz?lámpán kívül , mely mondjuk külön életet él, nem futottam bele semmibe. A kocsit saját magam szervízelem és ez sokat jelent, mert így mindent tudok róla.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervizeltem az autót.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 87500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | S500 | Következő autója? | még nem tervezem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
