A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárika egy minden igényt kielégít? kecses n?

Szöveges ítélet

Én úgy álltam Xsara-hoz, hogy francia, tehát nem a legtökéletesebb, de a lopási rátája alacsonyabb, mint az S500-as Mercedesemé. Amióta el?ször beleültem azóta szinte ki sem lehet rángatni bel?le. A V8-as 322 lóereje mellett eltörpül a 110 "Sári" lóer?, de a kategóriáját tekintve messze felülmúlja a vetélytársakat. Az ülései, egy hosszú levezetett út után sem érz?dnek kinzópadként, mint az Audi és VW ülései. Én annyira leszoktam a Mercedesr?l, hogy a nejem lett a gazdija, én pedig "Sárikával" lettem olyan viszonyban, ami talán betegesnek t?nhet annak aki nem autómániás. A motor ereje, és sima járása minden fordulatszám tartományban teljes mértékig kielégít?. A futóm? meg egyszer?en verhetetlen élvezetet nyújt autópályán és pl. a mátrai szerpentineken is. A kanyarstabilitása annyira nagyszer?, hogy a fülemig ér a szám mikor a Mátrán kell átutaznom, és elég s?r?n teszem ezt, ha kell ha nem. Nem is annyira hibaként említeném a légzsák visszajelz?jének külön életét, mert az ülés alatti csatlakozók megmozgatásával lehet ezt orvosolni. F?ként autópályára van ítélve "Sárika", de bárhol megállja a helyét. Igaz kapott egy kis tuningot itt-ott, de anélkül is remek autó. Most a vége 247 km/h és a futóm?höz meg a fékekhez hozzá sem kellett nyúlnom. Akartam, de felesleges volt. "Sárika" elég brutális tud lenni , hiszen 160 km/h-nál a gázpedál kb. 1-1,5 cm-re van csak lenyomva és ekkor még nagyon messze van a padlótól. Én imádom és mindig alig várom, hogy beleülhessek és hazaérkezés el?tt egy kis el?játékhoz juttasam magam. 87500 kn-nél az autón egyetlen olajfolt vagy más egyéb szennyez?dés nincs amit saját "testnedveinek" lehetne felróni. Engem igaz, hogy csak ezzzel a modellel, de elhódítottak a német tökéletességt?l és soha nem adom el!

Hibalista

- Én nem panaszkodhatok, mert eddig a légzsák visszajelz?lámpán kívül , mely mondjuk külön életet él, nem futottam bele semmibe. A kocsit saját magam szervízelem és ez sokat jelent, mert így mindent tudok róla.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizeltem az autót.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 87500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? S500 Következő autója? még nem tervezem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)