A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6i SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárika, a hűséges kislány

Szöveges ítélet

Nem akartam francia kocsit venni (rengeteg rosszat hallottam róluk), de ezt a típust akkor -típusváltás előtt- szinte full extrával olyan olcsón reklámozták, hogy meg kellett néznem. Az árhoz viszonyított felszereltség és a jó motorizáltság végül legyőzte az előítéleteket, megvettem.
A felszereltséghez pluszban vonóhorgot is kértem, amit a szalon szervizében (Citroen M5 Center) a hátsó lökhárító eldeformálásával sikerült felszerelni (azóta is úgy van).
A 20000 km-es szerviz előtt a kocsit a saját, márkafüggetlen szerelőmmel átvizsgáltattam, a vonóhorog felszerelésénél látható korrózión kívül hibát nem talált rajta. A márkaszervizben (Bp. Citroen Nagy) az átvizsgálás után közölték, hogy a vonóhorog felszerelésénél oxidáció látható, ezt majd fessem le,továbbá jobboldali kormánygömbfejet kellett cserélni, ezt garanciában elvégezték. Ez utóbbi se a munkalapon, se a számlán nem lett feltüntetve, viszont hazaútban, kb. 15 km megtétele után balkanyarban puskaropogásszerű hangok hallatszottak. Azonnal felhívtam a szervizt, a munkafelvevő megkért, hogy menjek vissza a kocsival. Kb. 10 perc alatt megjavították a hibát, kérdésemre közölték, hogy egy csavar lelazult. A 40000-es szervizre én is lelazultam a márkaszervizről és azt féláron a saját szerelőm végezte el, hibátlanul. Azóta semmi bajom a kocsival.
Én maximálisan meg vagyok elégedve vele: kényelmes, üzembiztos, mindazt tudja, amit a hasonló kategóriájú és felszereltségű márkatársak, húzós és viszonylag takarékos a motorja. Eddig csak jót mondhatok róla, örülök, hogy megvettem.

Hibalista

- - 1 db. jobboldali tompított izzó, ár: 7362,- Ft(csere
- márkaszervízben),
- - 1 db. jobboldali tompított izzó, ár: 2500,- Ft(csere független szerelőnél)

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz: Citroen Nagy, Bp.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

független

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Brava1.6SX Következő autója? Honda Jazz, ha kapható lesz addigra legalább 100 LE körüli motorral
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)