SACI
Szöveges ítélet
Kényelmes,bejártam vele Francia országot,voltam vele Londonban is.Gyorsult mint a nyillövedék.6,5 litert fogyasztott városban,télen-nyáron, légkondi szinte állandó használata mellett.Csendes volt,a menetszél még 180 Kmh sebességnél sem volt zavaró. A hátsó ablabról a menetszél (a jó formatervezés következtében) sohasem engedte az esőcseppeket lehullani,még alacsony sebesség mellett sem.Városban fürge mint a gazella.A műszerfal áttekinthető.Az ülés és a kormányoszlop ( le-fel elöre-hátra ) állításaival minden vezetöhöz optimálisan beállítható.A pedálok elhelyezkedése és azokra történö erökifejtések kényelmesek.A gázpedál hosszas ( 200 km folyamatos) magas sebességtartományban való nyomvatartása kissé megterheli a bokát. Megsirattam amikor eladtam.
Hibalista
- lengőkar szilentek,évente 30-40EFt/alkalom
- Nyomásérzékelő 100EFt
- Üzemanyag szúrő motor 2x 30-35EFt/alkalom (sajátkezüleg csere)
- Műszerfalban az oldalsó légterelő szabályozó zsaluk fülecsai letöredeztek,a ki és beszáláskor való rátámaszkodás, illetve a magas utasok térdei miatt.
- Légkondi indítással a ventillátor lapátokat indító motor reléje illetve a foglalata 2x is beégett,összeolvadt,mivel a a lapátok tengelyei az elölröl kapott menet közbeni esővíztől berozsdásodtak.A szerviz ezt a hibát nem találta meg.A lapát levételével rozsdaoldóval és kenéssel lehetett orvosolni.
- Hátsó féltengely (csonk) csapágyak,tömítések.Nincs külső zsirzási lehetőség(ami utólag pótolható).
-
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Budapest XI.ker.Citroen Örmező.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Változó.A munkafelvevő a lényeg.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 77000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Moszkvics 412 | Következő autója? | Renault Clio ( Új 2007) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
