A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

SACI

Szöveges ítélet

Kényelmes,bejártam vele Francia országot,voltam vele Londonban is.Gyorsult mint a nyillövedék.6,5 litert fogyasztott városban,télen-nyáron, légkondi szinte állandó használata mellett.Csendes volt,a menetszél még 180 Kmh sebességnél sem volt zavaró. A hátsó ablabról a menetszél (a jó formatervezés következtében) sohasem engedte az esőcseppeket lehullani,még alacsony sebesség mellett sem.Városban fürge mint a gazella.A műszerfal áttekinthető.Az ülés és a kormányoszlop ( le-fel elöre-hátra ) állításaival minden vezetöhöz optimálisan beállítható.A pedálok elhelyezkedése és azokra történö erökifejtések kényelmesek.A gázpedál hosszas ( 200 km folyamatos) magas sebességtartományban való nyomvatartása kissé megterheli a bokát. Megsirattam amikor eladtam.

Hibalista

- lengőkar szilentek,évente 30-40EFt/alkalom
- Nyomásérzékelő 100EFt
- Üzemanyag szúrő motor 2x 30-35EFt/alkalom (sajátkezüleg csere)
- Műszerfalban az oldalsó légterelő szabályozó zsaluk fülecsai letöredeztek,a ki és beszáláskor való rátámaszkodás, illetve a magas utasok térdei miatt.
- Légkondi indítással a ventillátor lapátokat indító motor reléje illetve a foglalata 2x is beégett,összeolvadt,mivel a a lapátok tengelyei az elölröl kapott menet közbeni esővíztől berozsdásodtak.A szerviz ezt a hibát nem találta meg.A lapát levételével rozsdaoldóval és kenéssel lehetett orvosolni.
- Hátsó féltengely (csonk) csapágyak,tömítések.Nincs külső zsirzási lehetőség(ami utólag pótolható).
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Budapest XI.ker.Citroen Örmező.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Változó.A munkafelvevő a lényeg.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 77000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 77000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Moszkvics 412 Következő autója? Renault Clio ( Új 2007)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)