A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4SX Playback II 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Olcsó, korrekt, értékarányos

Szöveges ítélet

2004. áprilisban vettem a kifutó téli Playback II akció utolsó darabjaként kerek 3M HUF-ért. A Xsara SX alapfelszereltsége: ABS+pánikfék rásegít?, elektronikus féker? elosztó, 4 légzsák, 4 irányban állítható kormány, pirotechnikai övfeszít?k elöl, 5 automata 3 pontos öv, 5 fejtámla, klíma, motoros els? ablakok, motoros f?thet? tükr?k, centrálzár + távi.+ indításgátló, mag. állítható vezet? ülés, elöl is ködlámpa. A Playback II ezen felül: metálfény, alufelni, b?rkormány, automata klíma, hátul is motoros ablak, ülésf?tés elöl, fényszóró mosó, tolatóradar, 6 hangszórós kormányról vezérelhet? CD + computer (6 funkció), speckó világos bels? kárpit, diszkrét m?szerfalbetét. Ezeket csak azért írom, hogy világos legyen miért tartom nagyon-nagyon értékarányosnak a Xsarát. Ugyan ez egy Toyota vagy VW esetében 1.5-2 millával több lenne. A kocsival 24000km alatt semmi gond nem volt leszámítva a jobb fényszórót. Az 1,4-es 8V moci nem igazán dinamikus, de nem is megy rosszul. Pályán 2-3 utassal 130-at simán fut. A szélzaj nem veszélyes, érdekes, hogy hátul az 5. ajtónál kicsit er?sebb mint elöl. 130-as tempónál simán lehet beszélgetni normál hangon. 180cm vagyok, magam mögött elférek, ha nem is terpeszkedve. A kocsi nem zörög, a motor halk, kényelmes a rugózás, a váltókar pontos (!), jól kapcsolható. A kuplung kicsit olyan nyúlós, nehéz érezni hol a fogáspont, de megszokható. A kocsi kényelmes, elég tágas (3 gyerekem van, mindhárom még gyerekülésben, elférnek). Ha most vennék, már kombi lenne, de sajnos az akcióban nem volt, bár ennek is 408 literes a csomagtere, ami ugye nagyobb, mint a Golf V-nek, vagy új Astrának, C4-nek.
Jópofa elektronikai cuccok vannak benne: ha megy az ablaktörl? és tolatok hátul is töröl, ha folyamatos az ablaktörlés és megállok, lelassúl a törlés, a computer szól ha fagyveszély van, kevés a benzin, átléptem a beállított sebességet, nyitva van egy ajtó (ki is rajzolja melyik), lezárja a csomagtartót 20km felett, csak akkor reteszel ki, ha kinyílik egy ajtó, stb.
Ami nem tetszik: szép, de kemény m?anyagok, karcolódó szélvéd? (jégkaparással vigyázni!), kissé drága szerviz, sérülékeny fényezés.

Hibalista

- Garanciában cserélték a jobb els? fényszórót, mert a magasságbeállító motor a fels? állásban rakoncátlankodott. Kicsit fel-le mozgatta mozgatta a tükröt.

Ide hordtam szervizbe

Citroen ?rmez?. Nem olcsó, de korrekt,mindig ott állok a kocsi mellett, mindent elmondanak mit miért csinálnak. A 20e-es szervíz 38 ezer volt: olaj+sz?r?, légsz?r?, pollensz?r? csere, munkadíj, ált. átvizsgálás.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Berlingó SX HDI Következő autója? Ford Focus kombi vagy C4 kombi ha lesz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)