A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4i SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó családi autó sok extrával

Szöveges ítélet

Szép autó, tele extával.F Astrából ültem át bele.Ég és föld a különbség mind kényelem mind vezetési élmény tekintetében.Tartottam a francia kocsiktól de kellemesen csalódtam.Az elején ha baj volt rögtön a drága alkatrész jutott eszembe de ez nem igaz.Semmivel sem drágább a javítása mint az astrának...sőt!!!
Amikor megvettem elakadtam vele.A sok indítgatás miatt az amúgy is öreg akksi megadta magát.Beindult a kocsi de rögtön leállt.Lenullázódott minden és kiírta,hogy "ENGINE IMMOBILISE FAULT" Nagy nehezen beindult de utána le-le állogatott a fenti szöveg kíséretében.Na gondoltam most lesz "anyám add el a házad!!"Bedöglött a computer,meghalt kész vége és ingem gatyám rámegy.....de nem!! Az öreg akksi bírta csak miután megterheltem annyira kevés volt benne a szufla,hogy mikor indítottam a feszültség nagyon leesett és behülyült az indításgátló.Védte magát szerencsétlen kocsi engem meg a frász kerülgetett.Egy másik akksi és nincs baj.
A kinyómócsapágy 130000-nél adta meg magát.Rögtön észre lehet venni ha benyomjuk a kuplungot.Furcsa surlódó hagja van.Nem érdemes játszani vele.Csere....
Néha késve kapcsol be a fényszóró és ritkán nem akar lekapcsolni.Megint be és megint ki....aztán magától megjavul.
A tolatóradarom nem jó még mindíg de nem baj.Az opelon sem volt mégis beálltam vele a garázsba :-)

Hibalista

- Tolatóradar, kuplung kinyomócsapágy(5000ft+szerelés) a komplett szett 30000-60000ft-ig de nem fontos kicserélni komplett, lyukas hűtő amit hűtőtömítővel meg lehet oldani 2000ft-ból, a régi akksi miatt megbolondult a fedélzeti számítógép (immobiliser) de egy másik akkumulátor és semmi baj.

Ide hordtam szervizbe

Magam csináltam vagy ha komolyabb volt régi ismerősömhöz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 121000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Következő autója? Megtartom ezt :-)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)