A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX 16V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Objektíven... Ez már nálam fog szétesni!!!

Szöveges ítélet

Sok autót megkóstoltam, mint cégautót, mint sajátot volt luxus volt igazi sport, volt kicsi, volt Német, Japán, Olasz és ugye Francia! Az A8-on és a Legend-en kívűl az egyetlen autó ami megfogott. Bár nem egy szép autó, talán én a városi sportautónak hívnám, mint a városi terepjárókat, szóval elsőre egy "kamu" autó. De idővel széppé válik és rettentő jó vezetni. Ezt a 110e km-t lehető legobjektívebben előítéletektől mentesen próbálom leírni bár nem fog mindig sikerűlni.

akkor a miértek:
Használat: Első dolog ami a legpozitívabb a kényelme, bár csak részegen ültem hátul, de 100km-ig még senki sem panaszkodott! Szóval minden kézre áll! Nagyon jó a multikormányt, kényelmesek a fotelek (egyhuzamban 1200km után is tudtam járni), kárpit, műanyagok extrém igénybevétel mellett sem kopottak sem törtek el. A műanyag mozgó dolgok nem kopognak nem zörögnek. Az extrák az átlagostól jobb minőségűek. Ami negatívum a gyári könyöklő alacsony és rövid! A kormány elkopott de 150e Km-nél ez nem számítom hibának!

Meneteljesítmény: Az 1.6 109Le, meglepően jól megy. Mondhatom, nem lustult el az autó alattam, sőt szépen kapott szerencsétlen a padlógázból. A sportosabb kanyarvételeknél kimondottan jól viselkedett (nem a gyári kerekekkel persze). Féktáv kifogástalan, intenzív fékezésnél sokszor meglepett, nagy sebességnél hirtelen akadály kerülést is jól kezelte.

Futómű: Budapest útjain száguldozni egyenlő 3havonta futóművet állítani, ennél nem kellett, a gödröket elnyelte szépen bár mintha a felnit jobban igénybe vette volna ez az árokjáró móka! ABS alapból átlagos, viszont a kopottabb gumikkal nyálkás úton való fékezésnél nem volt hibátlan.

Kormányszervó: hát, ezekben a középkategóriás autókban nem igazan találkoztam használhatóval, itt sem! (kivétel escort, punto)

Motorteljesítmény: meglepően jó, de ahogy öregszik alacsony fordulaton többet gondolkodik sőt 2000-3000 között... de 3000től van meglepetés! (most belegondoltam 200Le-s motorral, hogy repülne a váz...)

Légkondi: Fekete autóhoz képest jó, bár a motor alacsony fordulaton érzi, érezhető plusz fogyasztást nem okoz.

Zene: A gyári is jó, "nagy" zenével az autó akusztikája is elfogadható

Szervizigény: Akkumulátor töltés lámpa világit, de hiba nincs valami számítógépes probléma 200e Ft-ot nem ér a javítás.
Kopó alkatrészek és a kuplung cseréjén kívül nagyobb dolog nem volt, bár a kötelezőt lelkiismeretesen megcsinálták, mégis extrém használat mellett sosem volt semmi.

Hibák: Házastársi ajtócsapkodást az ablakemelő műanyag alkatrészei nem szeretik, a gyári drága bontottat lehetetlen találni, szerelni/szereltetni érdemes. Első fényszórók kiégnek, megoldás jobb (hangsúlyozom jobb, nem teszkós) minőségű Xenon fényü izzók és led-es helyzetjelző használata!

Fogyasztás:
- Budapest/város:
normál használat 7
sportos használat 8-9
extrém 9,5
-Országút:
normál 6
sportos 7-8
-Autópálya
normál így sosem tudtam menni!
150-170 8,5
180-190 9,5-10

Összességében: Makulátlan, jó választás volt amikor pénzszűkébe voltam, az eredmény rajtam ragadt, válásnál se hagytam elvinni, sőt barátnőnek se adom örökbe inkább kapott másikat! A mai napig használom élmény vezetni! Amit nagyon sajnálok a mai világban fontos a presztízs és nem jelenhetek meg vele mindenhol! Bár egyre kevesebbet vezetem lehet úgy fog járni hogy majd az unokám megkapja (akkor majd veteránként kívülről is megszépül) ahogy a nagyapám egy Opel Commodore-t hagyott nekem!

Ja a legnagyobb hátránya a fekete (sötétszürke) koszosan sokkal szebb!

Ajánlom mindenkinek!

És azok amelyekről nem írok véleményt mert meg sem érdemlik, hogy pazaroljam rájuk az időt:
Fiat Marea 1.6
Ford Escort Touring 1.8
Peugeot 1.9GTI
Toyota Celica
Fiat Punto
Toyota Yaris
Honda Accord 2.2
Mitsubishi Colt
Opel Astra
Hyundai Atos
Suzuki swift
Citroen BX

Aki teheti vegyen:
Honda Legendet vagy A8-at

Hibalista

- - Töltésjelző
- - ablakemelő
- - kuplung
- - ablakmosó motor

Ide hordtam szervizbe

Gyerekkori barát... minden autómat hozzá hordom!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egyszer-egyszer megfordult Szentendrén a Cit-Car-nál alternatív okok miatt!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Megane coupe Következő autója? A8
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)