A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0. 16V VTS 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Nyűgös, pimasz rakás sz.

Szöveges ítélet

Na szóval én sem tudom miért de megláttam és asszontam ez a forma mindent ver ebben az árban és még haladós is!El?tte Vti Civic -em volt ami 290.000 km -nél még 180- km rel utazott a motorját nem lehetett elny?ni pedig rajta voltam :) Igazából er?sebb újabb , szebb autót akartam: részben elértem célom .Szebb , újabb de egy rakás szar !!!!!!!!
talán 1500 km mehettem vele amikor is beszartak a hidrot?kék és úgy csattog mint egy nyolcvanhetes dízelkombi - és még 10 -12 lovat le is l?tt a csordából - fogysztás nem n?tt.
A szelephézag túl nagy azé csattog de hálistennek nem éghetnek be a szelepek. Ugyhogy marad a csatogás.
A civic után felüdülés már csak benne ülni is.Pont jó helyen van minden, kényelmesen vezethet? hosszú távon is emellet komoly oldaltartása van a több ponton állítható ülésnek .Hát ami gáz az a gyorsulás ami 163 lótól szégyenteljes a gyári 8.7 százra ugrása --- fogjuk rá az 1190 g-ra nem egy rakéta de a közvetlenebb gázadás eléréséhez ajánlatos 4 leöml?s sportrendszerrel meglepni a pimaszul szép paripát- amit?l már sokkal könnyebbnek hat az autó.Igy már szónélkül eggyütt megy állóból a Vti - civic-kel egészen 100-120 ig onnan meg síma ügy ugyanis 120- tól megy igazán a VTS 2 litenek köszi :)
Télen 12 - literrel jártam pedig nem is nyomogattam de ez álltalános !
Kanyarokban nem lehet padlóval közlekedni pedig csücsentve is van . Nem bírja a terhelésváltásokat :(((((((
nyomaték az van 4. ben szinte átmegy az egész városon .
Aki abban a tudatban van , hogy ez a 163 ló elég a mai z?ldlámpákhoz az koppanni fog , mert aVTS el?bb gondolkozik aztán kezd el menni.

Hibalista

- Szervópumpa , feszít?görg? , önbeálló görg? , kormánym? , izzók , kipuffogó kilukadt ( többször is ) , gömbfej , hidrot?ke , "csak ennyi " :(

Ide hordtam szervizbe

Citrom Nagy , Bécsi út LEHÚZÓS FÉREG BRIGÁD , HASZNALT ALKATRÉSZEKET ADNAK EL!!!!!!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Zsolti Mester Maláta u-ban!!!!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? CivicVTi Következő autója? Bömbi 5. ös
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)