Nem megy, de szép :o)
Szöveges ítélet
Imádtam... rengeteg extra
alufelni, 4 légzsák, ABS, automata lámpa és ablaktörlő, kormányról vezérelhető CD-s rádió, fedélzeti computer
Szóval, egy nagyon kényelmes, kívül-belül gyönyörű autó, de...
és itt jönnek a "de-k"...
Lengéscsillapító csere 50ezernél, majd trafó csere 60nál (a 4 gyertyát is vitte). Csörög az összes ajtó-, tetőkárpit, és az üzemanyag tank keresztpántja (szivaccsal orvosolható). A gyári magnó tönkrement, a szabvány DIN1-es magnó nem jó bele csak beépítő kerettel (amit állítólag csak a Citroen árul 14ezerért, bár mikor kerestem, nekik sem volt).
10fok alatt nem megy a kormányszervó, csak egy jobbra és egy balra kormányzás után (nem jöttek rá mitől). Illetve hideg motornál néha kinyomott kuplungnál is leesik a fordulatszám, és leáll a motor.
Féktárcsa!!!! és fékbetét csere 45-50ezer kilóméterenként (pedig nem vagyok egy versenyző típus)
A motor -mikor épp olyanja van- kihagy egy másodpercre és megtorpan a kocsi (erre sem jöttek rá)
Műszerfal izzó csere (Citroen Pásztor: 75ft/izzó, 5000ft munkadíj) - otthon, anyázások közepette megoldható
Most jártam meg vele Rómát. Semmi gond nem volt! A fogyasztással is meg vagyok elégedve. A computer szerint az átlag sebesség 98km/h (autópálya ~140-150km/h), az átlag fogyasztás pedig 7.2L (keresztül az alpokon+Maranello+Róma belváros)
Szerintem megtaláltam autóm előző tulaját
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=51915
Ahogy megrendeltem az új autómat (2007. novemberében egy Kia Cee´d 1,4 EX-et), a légzsák lámpája elkezdett világítani (néha napokig, néha meg nem), a kuplung elkezdett csúszni (sokszor nagyobb tempónál is felpörgött a motor)
Mindezek ellenére megsirattam, mikor ott kellett hagynom a kereskedésben. (Tatabányán) El is vitték pár nap alatt. Még a mai napig is sokat gondolok rá, lesem a szembejövő autók rendszámát, és az jár a fejemben, mi lehet vele?
Hibalista
- Hátsó ablak fűtőszál (4.) nem megy (vásárlás óta)
- 50ezernél lengéscsillapító csere
- Gyújtótrafó (Sortrafó csere 35.000.-) + 4 gyertya (12.000.-) Persze 1 hónappal a 60ezres szerviz után :-S
- Gyári magnó meghalt (150ezer lenne az új)
- Féktárcsa, fékbetét csere 50ezrenként
- Üzemanyagtartály felfogató rúd folyton zörög
- Benzinszivattyú beindításkor hangosan búg
- Iszonyatos váltó (hangos koppanással jelzi, hogy bevette a sebességet)
- Citroen embléma (hűtőrácson) leesik
- Néha kihagy a motor :-o
- Szervó kormány hidegben nem működik csak egy-egy fordulat után
- A szélvédő, mintha műanyag lenne - karcolódik
-
- Az új autó megrendelése után...
- Légzsák lámpa szinte folyton világított
- Kuplung elkezdett csúszni (de néha még 100as tempónál is)
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor (Szentmihályi út) - átvernek
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Citroen Tóth Székesfehérvár - becsületesek, olcsóbbak, gyorsak
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Hyundai Atos | Következő autója? | Kia Cee´d 1,4 EX |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
