A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4 SX  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem megy,de legalább sokat fogyaszt.

Szöveges ítélet

Kezdeném a rosszal inkább.Az elektronikája mehetne a levesbe is akár, annyira bizonytalan és rossz. ( ablakemelő,bajuszkapcsoló,fényszórók,trafóval egybeöntött gyújtás )
Váltója nem túl stabil,de hát minek is? Ez nem egy WRC :)
Csapágyak, szilentek borzasztóan gyorsan kopnak.( állítólag citroen betegség )
Ha alkatrészt vásárolsz hozzá,azt gondolnád h 14 éves autó, lófingért is hozzájuthatsz bontott alkatrészekhez...hát NEM.
Lomha jószág hisz nagy tömeghez kevés a 75LE.
Gondolkodom a jó tulajdonságokon...
Sehol nem hagyott még cserben, motorikusan megbízható, nem ereszti,nem folyatja el az olajat, meghálálja a 10.000km-enkénti olajcserét.
Nagyobb problémáktól eltekintve 1. autónak jó választás volt, hisz amiken kibukott nálam az időszerű cserék voltak, (kuplung22000km,katalizátor21000km,kipufogó150000km,trafó200000km) mondhatni járulékos veszteségek.
Elvisz A-ból B-be, télen-nyáron indul pöcc röff módon, és kényelmes benne vezetni.
Írhatnék módosító ötleteket, hogy ha az úgy lenne, ha az amúgy lenne, de fölöslegesnek érzem, hiszen valószínűleg egy másik autót belsejét copy-znám ide, ami nem egy citroen xsara lenne :)
Összességében nem bántam meg, és szeretem mert hűséges típus vagyok :)
Eladni már nem fogom, mert inkább lehasználom addig, amíg van élet benne.



Hibalista

- Első ablakemelők borzasztóak.4 év alatt 3x cseréltem. Ablakemelő motorjuk gyenge, szélterelő berakása után, nem bírta felhúzni az ablakot. - Baloldali bajuszkapcsoló rakoncátlankodik a mai napig... Index és duda egy kapcsolón nem túl jó ötlet.Indexel bármilyen behatás nélkül is. - Trafó csere... Könnyű lenne ha nem lenne francia, és ha nem lenne együtt a gyújtással.( 30.000 FT ) - Kuplung csere 220000km-nél (állítólag ennyit bírnak 210e-230e km) - Katalizátor csere ( nem fiatal, tehát nem lehet szidni a konstrukciót ) - Fényszórók kb. fél évet bírnak :D felváltva égnek ki 4-5-6 hónap után -

Ide hordtam szervizbe

Z. Zoltán Bp. 15.Kerület

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 242000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Focus 2005
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)