Nem egy WRC, de nagyon ott van
Szöveges ítélet
1.4-es motor 75 lóereje papíron kicsit karcsú volt, ám erre gyakorlatban kellően rácáfolt. Előzésekhez is volt kellő tartaték az autóban, még teljes terhelés és bekapcsolt klimával is.
Az autó lételeme főleg a város volt, de többször megjárta Ausztriát és Erdélyt is, ekkor a fogyasztás 5.6-5.8 L-re is mérséklődött.
Sosem hagyott faképnél, igaz egy éjszakai nagy eső és kellően behúzott kézifék után, reggeli elindulásnál leszakadt ferrodor a jobb hátsó fékpofáról, de elment a szervízig
Az autó kellően felszerelt: automata klíma, gyári hifi stb.
Automata klima/fűtés az autó legfrankóbb része. Finom és hatásos.
Kényelem, mint egy francia autótól megszokott, nagyvonalú. 650-700 km után sem fárasztó, az ülések nagyon jól formázottak, és tartanak, bár kicsit rövid a lapjuk. Magasságállító viszont szerencsétlen helyen van, legfelső állásban beakadt ember ruhája ki és beszálláskor.
Kellemes társ volt a mindennapokban, nem is szívesen váltam meg tőle.
Hibalista
- - fékbetét csere elöl-hátul
- - alsó gömbfejek
- - első kerékcsapágyak
- - csomagtér gázrugók
-
Ide hordtam szervizbe
Többnyire saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 73000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Mégane |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
