A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 16V, 5a 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem becézem, ez egy Citroen, pont ezt magyarázom..

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen megörököltem, mint céges autót. Mármint ex-kollegától. Volt már tapasztalatom francia kocsikkal korábbi cégeknél (0 km Laguna, 0km másik Xsara rövid id?re), valahogy mindig francia verdát dobott a mátrix. Nem örültem, amikor kiderült, hogy ezt kéne elfogadnom (most páran lehet, h felhördülnek, mert örülni kéne az ingyen kocsinak, de ez van), mert nem f?z(ött) hozzá érzelem, a kocsikat pedig nagyon szeretem.

Nem volt benne sok km, cirka 25e, és mintegy 9 hónaposan lett az enyém. Azóta évente ennyit tettem bele, két éve gy?röm.

Naszóval, váratlan fordulat: egész jóba lettünk :)) Tulképp megbízhatónak és strapabírónak bizonyult - ezúttal egy lelkes példányt fogtam ki. Igaz, nem túl öreg és csak 75e-t futott: a java még csak most jön. Használtan biztos nem mernék venni, ahhoz javíthatatlanul el?ítéletes vagyok.

El?nyei:
- remek ár-érték arány (bár ezt nem én vettem)
- jól felszerelt (bár alapvet?en egy csomó extrája szükségtelen vagy zavaró, pl. automata fényszóró és ablaktörl?, tempomat)
- tényleg bírja a strapát, bár én se hinném el, ha más mondaná (pedig tényleg nem kímélem, s?t... 3000 alatt nemigen forog a motor, felette annál inkább)
- egész megbízható - automata ablak elromlott, meg a riasztó, de el?bbit megcsinálták, utóbbit meg nem használom, nem az enyém :))
- kényelmes a rugózása (Pesten jól jön)
- kényelmes üldögélni is benne
- nagy a csomagtere (bár sose raktam még tele)
- jól megy (legalábbis pörgetve, és figyelembe véve a körülöttem totyorgó átlagot - nem bántásiból)
- nem zabál (legalábbis nem az én pénzemen; légkondival, hajtva 9l)
- nem felt?n?! (se tolvajnak, se igazoltató rend?rnek - gyakran tilosban járóknak ez a legkomolyabb érv mellette)

Hátránya:
- image egy rakás sz@r, de tényleg
- kényelmes futóm? = puha futóm? = billeg? futóm? = életveszély gyors kanyarokban, amiket viszont kedvelek. Ráadásul ez gyors váltott kanyarnál még dob is egyet, ijeszt? reflexgyakorlatként...
- gondolom balesetnél törik mint pozdorja, mert egyhatossal igen jól megy, azaz könny? lehet, márpedig az acél nehéz...
- rádió menüje kissé megbolondult
- riasztót sosenem tudták megszerelni
- zöld fények belül (bocs!)
- váltó akadozik, és egyes-kettes között nagy az ugrás
- borzasztó értékvesztés, ahogy hallom - ráadásul már itt a C4

Szóval, objektíve nem sok kifogásom lehet ellene, kedvez? ár-érték arány életunt vagy eleve unalmasnak született családapáknak, akik feltétlenül szándékoznak ezt kifelé is sugározni magukról. Szubjektíve annyi, hogy én a sportos-feszes-lelkes autókat kedvelem, ez meg egyszer?en nem az a m?faj. Ja, és a külseje borzasztó, szánalmas, egzisztenciális nihilt sugárzó - a legrosszabb önreklám.

Viszont segített eloszlatni egy mítoszt, hogy ti. a francia autók mind megbízhatatlanok. Ilyen kiképzést ilyen kevés hibával - tulképp bármelyik márkával elégedett lennék.

Csak ez ne a Citroen lenne...

Hibalista

- Bal els? ablakemel?, 2x (els?re mintegy 80-100 ezer, másodszorra ingyenes, merthogy egyszer már fizettem ugyanazért)
- Riasztó (sose tudták megjavítani)
- Tolatóradar (iszonyú drágán javítanák, mert Thaliás versenyz? kicsit rövid féktávot hagyott mögöttem, akkor már inkább saccolok)

Ide hordtam szervizbe

Céges verda, nemtom mikor hova hordja a kollega. Én a lentmaradt ablakemel?vel a Szentmihályi útra vittem. Másodszorra is :))

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Escort Következő autója? japán, japán, japán - talán végre összejön
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)