A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon kényelmes, puha, pedig nem is hidraktiv!

Szöveges ítélet

Szövegmódosítás 2 év múlva eladás után:

Volt egy olyan történet, hogy elkezdett ingadozni az alapjárat. Na szerintem tudja mindenki, hogy ilyenkor ha 10 emberhez megy érdeklődni az ember, akkor 10 különböző dolgot hal... leírás a "hibalista" szövegben...

------------------------------

Első írás 2 évvel ezelőtt:

Lényeg: Első olyan autóm, ami egyáltalán nem felső és nem nagy kategória, de 1000km megtétele után (közben max kávé, ilyesmi) úgy ki, ahogy be. Ez szerintem az egyik olyan dolog, ami miatt tud szeretni valaki egy autót. Az 1000km utat 4 emberrel megpakolva 950km-nél jelzett be a lámpa a tanknál, tehát olyan 1000 meglett volna 55 liter tanknál, végig 100-120km/h-val. Ez kb. 5.5-6 liter, DE ha az ember csak úgy van magának ide, oda, akkor 7-8. Szóval 6 alá lehet vinni megpakolva is UTÁNFUTÓ nélkül, de akkor nagyon szépen nyugisan! Hátul állítólag király, mikor az ember csak úgy kanyarodik vele, mert hogy dől. Én nem tudom, én nem dőlök, nekem jó. Meg aztán én számítok rá - ugye ez fontos dolog :)

A gyorsulás az olyan hétköznapi. 0-100 15, 80-120 3masban 11, 4-esben 14mp. 75le, 110nm. Ennyi. A lényeg, hogy amire képes nem 3500, hanem már 2000 környékéről kezdi megmutatni. Ugye a 16 szelepes 3500 után kell fel álmaiból, de ez nem, ez sima 8v.

A szervó közepes erősségű, pont jó. Stabilitásra nem tudok mit mondani, mert ilyen "vérerős" autóm még nem volt. Mutató szerint 180-at már mentem vele (a gyár szerint 175 a vége, de ez ugye csak a papír), szépen tartotta, a gyári 185-ös 14-es michellennel.

Még meg van. Nem nagyon akarom eladni, a következő autót is ugy kell érteni, hogy ha lesz pénzem.

Hülyesékedni is lehet vele, szórakozni, gyorsulgatni, de csak 4-esig, az 5. az a pihenő, tartó mód. Gyorsul ott is, de ott már öregurasan.

Még pozitivum, hogy városban 50-60-al 5.ben egész nyugisan el lehet menni, NEM RÁNGAT BE.

Csomagtér ok. Hátsó ülőhely ha elől nem 2 méteres ül, az is ok. Bár ez egyik autóban sem oké a dolog, ha elől a 2 méteres ül :)

UI: Lelopták a márkajelet elől :(

Ami tökéletes: Az autó akusztikája! És hogy telis tele van zsebekkel!

Hibalista

- Szövegmódosítás 2 év múlva eladás után:
-
- A lényeg az ingadozással, hogy a főtengely külső részén található ék elkezdte kikoptatni a fogaskereket, melynek köszönhetően a HÓNAPOK!!! alatt szépen folyamatosan mászott odébb a vezérlés. Az utolsó hónapot KÉT fog elállítódással jártam el és a poén? A motornak semmi baja nem lett..
-
- MÁIG bánjuk, hogy eladtuk, ABBÓL A SZEMPONTBÓL, HOGY azóta sem ültem egy olyan új 5 millió "forintig" kocsiban, melynek olyan kényelmes ülései lettek volna, mint amilyen neki volt!
-
- Természetesen az új 307 1.6Hdi 110-el összehasonlíthatatlan az erő és a teljesítmény, de 1.4-es létére létjogosultsága volt az utakon a többi hasonló benzines autó mellett.
-
- UI: A zsírgombának köszönhetően a hátsó híd 2-3 év után is olyan, mint amikor be lett rakva...
-
- Új autóm: 307 1.6 Hdi 110Le "Autópályán felfelé én vagyok a Jani...." ítélet címen...
-
- ------------------------------
-
- Első írás 2 évvel ezelőtt:
-
- Csak röviden, mert aki ismeri tudja, hogy mit jelent a hátsó torzió (ilyen van az új sx4-ben is!). A hátsó hídnak meg volt a komplett cseréje, bár szóltak hogy x 100.000ft lesz, de én 50.000ből vettem egy törötből+10.000 ft munkacsere így 60-ból lett egy vadiúj komplett hátsóm fékekkel, lengéscsillapítókkal. Tehát inkább örülök. Aztán jött a hülyeség, úgy emlékeztem, hogy kinyitottam a távirányítóval a kocsit, de mégsem, le is törtem a kilincset, miközben ordítottam, hogy miért nem akar kinyílni. Röviden ennyi. Még annyi megemlíthető, hogy szinte minden gyári volt benne még, így rám jutott a fékek, szilentek, vezérműszíjak cseréje.
-
- Lássuk csak: előre két féktárcsa fékbetéttel 18.000ft. A vezérműszíj csere 5000ft volt cserével. (3800 volt a szíj). Mindegy.... a drágaságot máig nem értem. Vagy én vagyok mázlis, vagy másokat lehet átvágni... nem tudom...

Ide hordtam szervizbe

Ismerős. Mindent jól megcsinál. És mint mondtam: 10.000ért cserélte ki a komplett hátsó futőművemet, és akik ismerik a torziót azok tudják, hogy marhára nem egy leányálom munka ez...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Beszereltem egy új rádiót. Ügyes vagyok és ingyen csináltam!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? clio 1.2 Következő autója? Azóta meg is lett: 307 1.6Hdi 110
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)