A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindig várom, hogy újra beülhessek Sárikába

Szöveges ítélet

"Xsara buzi" mondanák sokan, hiszen 2001 óta immár harmadik Xsara-mat koptatom!!! - s?t, mindhárom vadiúj 1,6 SX, gyöngyház metál (v.lila). Sok kocsit vezettem el?tte, a keleteiek nagy része mellett céges kocsik egész sorát.

Az el?s Xsara-ra is céges kocsiként esett a választásom 2001-be., engem is meggy?zött a jó ár - érték arány (ha valaki nem
ért egyet, az ? baja). Akkoriban pl. kisebb felszereltség? Astra 4,2-4,5 M lett volna. Voltak apróbb változtatások az id?k folyamán. A 2001-es modellnél a CD-s rádió kormányról vezérelhet?. 2002 (2003?) ez egy kis bajuszra került a kormány mellé. El?ször mérges voltam rá, de rájöttem, így jobb: sokszor volt gond az elforduló kormányon nyomogatni a gombot. A bajus mindig ugyanott van. A harmadik (2004) Xsara esetében a ködvényszórót kivették a nagy lámpából és letették alulra: szerintem is ott a helye. Az els? Xsara totálkáros lett, Nagykörúton mentek kollégák a kocsival, Wesselényir?l egy Opel úgy gondolta a sárgán még átfér és balra bevágódott. Sárga volt igaz a lámpa, de villogott... Két els? és jobb oldalsó légzsák kinyílt, a kocsit a villamossíneken keresztül a szemközti pdakáig vágódott, mindenki sértetlenül szállt ki, a kaszni belül nem sérült!!! a harmadik kocsit sajátként vettem, mert otthagytam a céget. Szóval 3 kocsi, 130 km és 5 év után a vélemény....:

Amit szeretek:

1. NAGYON DINAMIKUSAN ÉS BIZTONSÁGOSAN VEZETHET?
(110 LE, 195-200 km/h végsebesség, kanyarban stabilabb és nem csúszik a hátsókerékkormányzás miatt. Ez városban és országúton is bejött nekem. ABS tök jól müködik, az els? és hátsó tárcsafék nagyon hatékony, pánikfékezés, automatikus vészvillogó, 195/55R15 "peres" gumik kanyarban stabilabbak stb. Volt aki kifogásolta, hogy kis sebességnél (10-15 km/h), ha az ember ki akar l?ni, 1-esbe vissza kell tenni. Igaz. Ez szerintem megszokás kédése, ezt betartva a Bp-i kocsik min. 3/4-ét simán lehúzza az ember, ha kell).

2. HOSSZÚ TÁVON IS KÉNYELMES ÉS ELKÉNYEZTET.
2-3 órás táv után is kényelmesen szállok ki az ülésekb?l, ködfényszóró, belülr?l állítható tüköd, automata légkondi, jobb oldalt kikapcsolható légzsák, átlagfogyasztást és ajtónyitás (ábrán) stb. kijelz? számítógép.

3. SPORTOS, DE UGYANAKKOR CSALÁDI AUTÓ
Kategóriájában egyik legnagyobb csomagtér. Jól pakolható, sokszor költözködtem, költöztettem veles, s?t építkezésen is mindent megoldottam (tet?csomagtartóval kombinálva).

4. SZERINTEM TÖK JÓL NÉZ KI
Bár mára már sok fut bel?le, még mindig tetszik. A gyöngyházmetál napsütésben kivilágosodik, kiszürkül, este v. borús id?ben besötétedik, belilul.

5. ÁRA EXTRÁKKAL és ÜZEMBE helyezéssel!!!: 3.4-3.6M
Mindhárom kocsi SX 1.6 (felszereltséget ld. www.citroen.hu), CD-s rádióval, metálfénnyel, kihangosítóval, üzembe helyezéssel, + tet?csomagtartó / vonóhorog egyszer. Gari els? két alkalommal 1 év, most már 2 év, 20e km szervízciklus

6. JÓ FOGYASZTÁS 1,6-os motorhoz képest
els? 0-6000e km kb. 7,5-8 liter télen, f?leg városban
után vegyesen 7l

7. Az els? Xsara, ahogy írtam, két ember életét védte meg, sértetlenül szálltak ki.



Ami hiányzott, nem tetszett

1. A lábtérf?tés nem kielégít? télen (eddig még nem találkoztam alsó középkat. kocsival, ahol ez megfelelt volna), nekem nem volt ülésf?tés, tolatóradar (ezek jók lettek volna), es?érzékel?s ablaktörl? (nem tudom milyen lett volna).

2. Volt pár apró, és két közepesen komoly gond, gyakorlatilag mins gariba ment

3. Fék gyorsan kopik, de hát én ami belefér vezetek Bp-en, sajna.

4. Magas CASCO és kötelez? díj, 1,6-os lévén

5. Drága gumi (195/55R15): téi garnitúra másodvonalbeli kis utánajárással kb. 100e Ft, ez viszont 4 telet ment. Dehát ha az ember sportos vezetést és peres gumit akar...

6. Izzócsere kis tapasztalatot és kis kezet igényel :)

ÖSSZESSÉGÉBEN NAGYON SZERETTEM, SZERETEM, szerintem kiforrt konstrukció, ezért még az utolsó kocsik közül megvettem egyet. 1M Ft árkülönbség nekem megér annyit, hogy évente max. 2-szer 2-3 órára pluszban benézzek a szerel?höz, ha probléma adódik.

+36-20-3697699-en vagyok elérhet?

Hibalista

- Napi többszöri használat, nem kíméltem, "ami belefér"
- vegyes Bp. legpocsékabb útjain és vidéken, télen - nyáron átlag 100-150 km/nap
-
-
- Els? Xsara (2001) 50e km
-
- 1. H?t?víz jeladó tévesen jelzett kb. fél évesen44, hogy felforrt, azonnal álljak meg (ház el?tt, szerencsére). Gariba
-
- cserélték, de Wallisék (Váci út anno) képesek voltak külföldr?l rendelni, ahelyett, hogy társzervízb?l átkérték volna. Így
-
- egy hét és cserekocsi lett a vége. Én a 3. telefonra találtam Bp-en alkatrészt...
-
- 2. Els? fékbetét csere 20-30e km között.
-
-
- Második Xsara (2002) 70e km
-
- 1. Üzemanyagszintjelz? kés?n jelez (kb. 3 liternél). Gariba módosították ("típushiba" volt).
- 2. Tévesen jelzett hibát a légzsák (kikapcs, vár 2 percet, bekapcs, Microsoft effektus). Elmúlt. (assziszem szervízben ránézettem).
- 3. Fékrásegít? dob elromlott pont gari (1 év után, akkor még csak annyi volt a gari). 70e Ft. Citroen Hungária felhívott, hogy voltam megelégedve a legutóbbi szervízzel (Citroen Nagy). OK, csak 1 év után nem illene ilyennek elromlani: visszautalták az árát !!!!
- 4. Fékbetét csere 20-30e között, 40-50e km között tárcsa is, hátsó fékbetét csere 60e km-nél. M5 Centerékhez bevittem:
-
- elkopott az els? fékbetét. Bevizsgálták, nem-nem, csa rideg. OK. Sürg?s út (300 km) után vissza: nézzétek meg mégegyszer (már
-
- a tárcsát is behúzta). Persze ingyenesen kicseréltettem velül a tárcsát is (a hülye szerel?t meg gondolom el?vették...)
- 5. Sok izzócsere 3e Ft/db, de valamikor a fele. Saját kocsinál érdemes nem márkakereskedésben megvenni.
-
-
- Harmadik Xsara (2004)
-
- 1. "Air Pollution Fault" a második úton 500km sem volt benne (M7, 120km/h): nem égett ki rendesen, mert a gazdi nagyon vigyázott rá. Telefonos segítség Citroen Pásztortól: nem lesz gond, Veszprémben nézettem meg (márkakeresked? nevére nem emlékszem), semmi gond nem volt és nem lett. Tényleg, utána nem volt semmi gond és hibajelzés.
- 2. Jobb els? ajtó nem záródott jól, csere, zörgött, visza, javították ok, bocsánatkérés. A Vonóhorgomat sem találták el
-
- igazán (utángyártott, a gyártó hibázott), így ingyenes olajcsere lett a vége, korrekt. (Citroen Pásztor)
- 3. Hátsó középs? féklámpa izzósorából 1 nem ég.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor Bp. - általában ok, nem lehet bemenni a m?helybe, ajtózár javítás hiba
Citroen Örmez? Bp. - karosszéria csak
Citroen Vp. - komputeres átvizsgálás
Citroen Nagy Bp. (Könyves Kálmán krt.) - különösen jók, szerintem, bemehettem a m?helybe
Citroen Wallis - h?t?víz jeladó csere 1 hetes beszerzés
Citroen M5 - fékbetétcsere - szarvashiba, egyébként bemehettem a m?helybe
karosszéria mindenhol
Citroen Hungária min?ségbiztosítás nagyon tetszett


Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf III Variant 1,4 Következő autója? ???
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)