Mindennapokra
Szöveges ítélet
Mikor legutóbb írtam róla, kb 78000 km volt az autóban. Most cseréltem (C5-re), de nem volt szívem megválni tőle. Szerencsére családon belül el-át-tudtam adni, így tudom, hogy jó helyre került.
117000 km-nél váltam meg tőle és azt mondom, látván több presztizs márkával autózó ismerősömet, japán autónak becsületére válna, ha ennyi hibával lefutna ennyi kilométert.
Praktikus, tágas(ültem egy 7 éves A6-ban, nem vágott mellbe a térkínálat), olcsó fenntartású autó.
Talán a motorteret jobban leszigetelhették volna, de lehet együttélni vele.
Legalább 15 autóm volt eddig, minden kontinensről, de ennyire vakon semelyikben sem bíztam, talán nem is fogok. Soha nem rajongtam érte, ritkán mostam, soha nem nyitogattam a motortetőt de mégis sajnáltam volna idegennek odaadni.
Eszem azt mondta, el ne add. Szívem azt, hogy az új C5 az igen. Márpedig szívnek parancsolni nem lehet...
Hibalista
- 40000 km nagynyomású szivattyú, garanciában cserélve
- első halogénégők
- 93000 km első féktárcsa + betét csere (37000 Ft szereléssel)
- 104000 km önindító behúzótekercs (13000 Ft szereléssel)
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Budai Siófok-Kiliti
Gazdag Lajos
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 114000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Voyager | Következő autója? | Citroen C5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
