Megbízható francia?
Szöveges ítélet
Újként vettem át és jelenleg is ezt használom. A közösen eltöltött, több mint 4 év alatt sikerült átlépnünk a 200 ezredik kilométert. Az előző kocsim is francia volt, s meglehetős félelemmel kezeltem, de szerencsére pozitívan kellett csalódnom. A kezdet olyan volt, mint sokaknak: kisebb elektronikai bakik (kapcsolók), de ezután évekre minden problémától mentesen üzemelt. Cégautós mivoltából fakadóan nem a legkíméletesebb bánásban volt része, de a kötelező szervizek alkalmával mindet megkapott.
Teljesítményével elégedett vagyok, mind a városi, mind a pályás használat esetén. Kb. 140e km-ig nem volt vele semmi baj, de ekkor elszállt az első kerékcsapágy. Ezt szakszervizben orvosolták, de - mint a következő, 10e km múlva esedékes cserekor megtudtam - nem gyári, hanem a legsilányabb csapágyat tették be. Megjegyzés: a Citroen Hungária elhajtott a panaszommal, mert nem bizonyítható! Hamarosan megadta magát a kuplung is (nem csúszott, hanem egyszerűen beragadt a pedál), amit cseréltettem először, majd másodjára ismét, garanciában (igen, ezt is rosszul csinálta meg, de már egy másik brigád).
A légkondi volt az, amivel nem voltam elégedett a kezdeti években, mivel csak jelképesen hűtött. 2 szakszerviz is azt nyilatkozta, hogy ez ennyit tud. Persze egy szaki megcsinálta, azóta hibernálni is tudnék vele :-). Egyébként ennyi. Nem fogyaszt olajat (200e km alatt egyszer kellett rátölteni), könnyen indul, minden működik.
Hibalista
- Kuplung, kerékcsapágy, légkondi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 202000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
