Masszázsszalon
Szöveges ítélet
Igazából a lényeg hogy hosszútávon 900-1000 km megtételénél nincs kényelmesebb autó bár előzőleg XsaraI-esem volt ami szerintem sokkal masszívabb és kényelmesebb autó volt ezen felbuzdulva vettem meg az új II-est tehát kb tudtam, hogy mit veszek szerintem megérte most 85000km úgy néz ki lassan hátsó kipufogót kell majd cserélni. Ami nem jó az a gyári könnyűfém felnik sajnos elég gagyik viszont aki megszokja a hátsó felfüggesztést és bírja benzinnel jóket lehet szerpentineken sodródni nem egy csoda német autó de aki hátfályós és a kényelmet szereti annak sokkal kényelmesebb bármelyik csilli-villi csodaautónál szerintem az alkatrészek semmivel sem kerülnek többe mint az összes többi gyári alkatrész akinek meg csak gagyira van pénze annak úgy is mindegy
Hibalista
- Csak a féktárcsa fékbetét, itt ott zörög
Ide hordtam szervizbe
Citroen Király Kecskemét
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Xsara I | Következő autója? | Citroen C5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
