Kitartó, de kicsit butuska bajtárs
Szöveges ítélet
Mindenképp a jó tulajdonságok közé sorolnám azt, hogy miután a kocsit bezúzta egy kedves sof?r hátulról és leoperálták a kocsinak a hátulját a C oszloptól még mindig m?köd?képes és nem kevésbe stabil autot kaptam vissza. Ami inkább a szerel?t dícséri, minta márkát. 50-el szaladtak bele az autoba hátulról a következ?k keletkeztek a kocsiban:
tet? és padló lemez görbült, hátsó ajtók elmozdultak (nem nyíltak), csomagtér megszünt, hátsó kerék nem mozdult az odaprésel?dött alkatrészek miatt.
Ami tetszik:
a váltó francia márkától meglep?en jól m?ködik még most is
egyszer nem rohadt még le útközben, nem folyt csöpögött bel?le semmi se.
A stabilitással meg voltam elégedve (frissen felszórt úton tesztelve)
Ennyi pénzért egész kultúrált bels? teret kap az ember
Egészen jó klíma (nem emeli nagyon a fogyasztást, ami városon kívül 6 lici körül mozog)
Ami nem tetszik:
1.4 motor nem motor egy ekkora autohoz -> 130 felett nem lehet gyorsulásnak nevezni azt amit produkál
Aki alacsony az meghalt, ha hátranézve akar tolatni (oldaltükröket használva tökéletes)
Elég sokára melegszik fel a motor és kezdi belapátolni a meleg leveg?t a f?tésnél
Hibalista
- Érdekes volt észlelni, hogy az ülés alá, ha be mer rakni az ember pl. egy cip?t vagy hasonló cuccot akkor a m?szerfalon elkezd világítani a légzsák kijelz?je, mert bizony ott található egy érzékel?. Ezen kívül a kis hazsnálat miatt nem találkoztam számottev? problémával.
Ide hordtam szervizbe
Leszámítva azt, amikor az auto totálkárosra tört nem járt szervízben a kötelez? javításoktól eltekintve.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Mazda 3/6 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
