A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis szürke egér

Szöveges ítélet

Ott kezdődött, hogy két hét alatt autót kellett vennem. Keresési szempont az volt, hogy minél fiatalabb autó legyen relatív kevés kilóméterrel. Az autót jó áron sikerült vennem.
Első utam a szerelőhöz ment, hogy a szíjakat, szűrőket, motorolajat cserélje le.
Az autóra nem költöttem semmi mást. Fél évvel később elérkezett a műszaki ideje. Ekkor a fékrendszer a gumitömítések stb. cseréje jött -> 80000 Ft.
Nyáron 35°C-ban full klímával autópályán 160-as tempó után lejöttem a lejárón és 500m után a műszerfalon felvillant a szervíz lámpa az autó pedig leállt. Első sejtésem elektromos hibára irányult. Kb. 10 perc után az autó újra elindult.
Telefon a szerelőnek, másnap műszerrel megnézni. Szerinte a gyújtótrafó szállt el. Elsőre furcsa volt, mivel szerintem az nem lenne sporádikus hiba. De hát ő az autószerelő nem én. Pár nap múlva mehettem a cserére, de ezalatt is párszor megadta magát az autó.
Gyújtótrafó kicserélve, mehettem a kocsival. Ja kb 20 km után ugyanaz a hiba.
Telefon szerelőnek, újra műszer. Szerinte akkor az üzemanyagrelé a hibás. Másnap csere, és láss csodát tényleg az volt a hibás alkatrész.
Ezzel a kis mutatvánnyal buktam a gyújtótrafó árát, mivel az még mindig az autóban van.

Összeségében az autóval nem voltak problémáim. Motorja (1,6) szerintem az egyik legjobb a konkurensek között. Fogyasztásra 7l jött ki (fele-fele arányban város és országút).
Sokat használtam utánfutóval is ahhoz is ideális.
Csomagtartója a látszat ellenére nagy és jól pakolható.

Hibalista

- Üza. relé- 8000Ft (a szerelő kicserélte a gyújtótrafót is -feleslegesen! buktam vele 38000Ft-ot). Fűtőtest vízcsöve ~15000Ft. Kipufogó javítás ~5000Ft.
- Az első emblémát kb. 1 hónap után lelopták. Érdeklődtem, hogy mennyi lenne az új, de csak kompletten lehet megvenni 22000Ft-ért, ezért inkább hagytam.

Ide hordtam szervizbe

inkább nem

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Cordoba Következő autója? Scenic
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)