Kinek kell ezután német autó?
Szöveges ítélet
Félelmetesen jó ár/érték arányú autó, teljesen felszerelve (CD-lejátszó, tolatóradar, füthet?, állítható tükrök, fedélzeti számítógép, könny?fém felni, 4 motoros ablak, ülésf?tés, tempomat, stb.) újonnan volt 3.5 millió, míg a hasonlóan felszerelt 1.6-os japán vagy német kocsik 4.5 milliótól kezd?dtek. A kényelemre semmi panasz nem lehet, egy kategóriával feljebb is megállná a helyét, bár hátul azért kicsit sz?k a hely.
A futóm?ve betonstabil, ám ha jól meg van pakolva plusz négy ember ül benne, a hátsó kerekek a huppanóknál hozzáérnek a karosszériához. A fékek és az ABS rendesen teszik a dolgukat, kellemes meglepetésként.
A motorja korrekt, er?s, jól húz, és a váltójával sincsenek gondok. 170-180-as utazótempót kényelmesen viszi, és az elektronika védi a túlhajtástól - egyszer egy nagy rohanásban 200km/h-s tempóval hajszoltam szegényt végig az M7-esen, és kb. 5 perc után kigyulladt a motorhiba-visszajelz? sárga lámpa, majd a motor teljesítményét is elkezdte visszavenni az elektronika. Miközben félreállva azon rémüldöztem, hogy sikerült taccsra vágnom a motort, 5 perc alapjáraton való járatás után a visszajelz? lámpa kialudt, és probléma nélkül folytathattam az utam.
Hibalista
- A légzsák elektronikája rakoncátlankodott. (garanciális)
- A tolatóradar. (garanciális)
- A motor mostanában mintha hangosabb lenne. (?)
Ide hordtam szervizbe
Cit-Car.
El?re bejelentkezve, gond eddig nem volt, bár néha lehetnének kedvesebbek is.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corola | Következő autója? | Majd kiderül. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
