Kénylemes, kellemes átlagautó - kis hibákkal
Szöveges ítélet
Én szeretem, megvásárlásakor nem szerepelt a tervezett autók között de ennyi pénzért fapados szarokat kapni.Az új áráért egy teker?s!!! ablakos Corsát adnak.Emiatt az apróbb franciás hibáit (zörgés néha itt-ott) elviselem.Megjegyzem, amikor nem Bp-en közelekedek az autó 2 kategóriával flejebb van.Szóval nem feltétlen az autó hibája csak a zörgök csörgök nyekergek.
Ami zavar 130 felett kicsit hangos, de motortér szigeteléssel látványosan javítható.
A kormány gagyi müanyag (de melyuik nem az 4 milla alatt?), 10 ezret a b?rözés megér.
Váltógomb szép, de rossz tapintású, én lecseréltem.
Megy mint a golyó, 207, lefényképezve M3-son:))
Valóban a váltó áttételezése miatt 2000 alatt lomha, a padlógázra sem reagál, na de ez nem is hdi:)
Kényelmes, és felnikkel, fólizáva meg gyönyör? is:)
jelenleg van benne 40e, így még nem volt vele gondom, de ez a sokadik francia autó a családban, és egyikkel se volt még gondunk (PUG, renault,citroen).Volt/van japán és német is, kényelemben ár/értékben aligha van job a franciáknál.
Persze egy Toyota Avensis az etalon, de nem is 4 milla:))
Hibalista
- Nálam semmi, a féktárcsa csere 35.000 km-nél kicsit zavaró, igaz full BP-i közelkedés.Szerintem vidéken elmegy 45-50-t de az is gáz.
Ide hordtam szervizbe
Merkerft Ferenc Érd, Citroen szerviz
Korrekt normális ár, szakért?
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | clio II phase II. | Következő autója? | C4 kombi /megane kombi, ha nyerek lototn akkor volvo xc90:) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
