A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, takarékos, gyenge, mégis IMÁDOM!!!

Szöveges ítélet

Kategóriájához mérten nagyon kényelmes, nem fapados kemény ülések vannak benne, és a plüss kárpit is barátságos belsőt teremt, szemben egy Fiat vagy Skoda sprőd kárpitjaival és kemény üléseivel.
Ez, a design és a fogyasztás a legnagyobb erőssége!
Kevesebbet eszik klímával, mint az 1.1-es Fiestám letekert ablakokkal :-)
6.5 L/100Km (53-54liter 800-820Km)
Ennél sokkal rosszabb sosem volt, de jobb sem.
Hiába a 90es tempo. De tény hogy városban klímával sem több!
Kijáró szervizes vagyok Budapesten, úgyhogy a városi, az városi fogyasztás nálam, igaz nem vagyok egy Schumacher...
1 évig jártam felesben ethanollal, 1 évig pedig 100% ethanollal átalakítóval. (Full ethanol 7.3-7.5L/100Km)
Nem volt semmi gond ezzel sem.
Csak azért álltam vissza a benzin üzemre, mert 70Ft jövedéki adót tettek az E85-re és így kb ugyanannyira jött ki a végén, mint a benzin, akkor meg minek okoskodjak.
Ezek az előnyök.
Hátrány a kis fogyasztásért cserébe a kevés erő 75LE. 1360ccm 8szelep.
Nemhiába az a fránya fizika...
Fel lehetne róni a hátsó híd felújítást 100.000-ért és a trafócserét 31.000-ért, de úgy vélem egy most már 12éves autó 255.000km-el, amibe én tettem 110.000-et nem volna szép dolog.
Egy szavam sem lehet, ennyi idő és kilométer alatt, ennyi pénzt bármilyen autóra el lehet költeni, csak más alkatrészekre.
Egy két futómű apróság csere, hála a pesti utaknak: alsó gömbfejek, első stab rudak, fékbetét, kuplung mindenestül.
Semmilyen alkatrésznek nem volt veszélyes, vagy kimagasló az ára, pedig nem a leggagyibb olasz utángyártott cuccokat raktam bele.
___________________________________________________________________________
HA XSARA-T VENNÉL AZ ALÁBBIAKRA FIGYELJ:
___________________________________________________________________________
A hátsó kerék merőleges legyen a talajra ne dőljön be, vagy ne nyikorogjon ha lenyomod a seggét! Ha bedől tuti hátsó híd felújítás, ha nyikorog akkor nemsokára. (tűgörgős csapágy elkopik, esetleg a csapágyház is)

Ha hidegen jól indul, melegítsd be állítsd le és várj 10 percet. Újra beindít és menni vele, ha picit darabos lesz a járása a motornak és legyengül, trafósor cserés lesz. (gyenge szikra valamelyik hengerben)

Ez a két típus-specifikus dolog van, a többi a szokásos.

EGY BARÁTSÁGOS, KÉNYELMES, NAGY CSOMAGTERŰ, SZERETHETŐ ÉS TAKARÉKOS AUTÓ.
Ne ezzel akarj gyorsulni, nem arra való!

Hibalista

- A kopó cuccokra nem térnék ki, mert olaj, meg fékbetét minden autóba kell. - - Utasér fűtő ventilátor ellenállás: gyári új 3.000Ft. (2007) - Eltörött a vezeték az A oszlopból az ajtóba menet, ezért nem ment a centrálzár: Némi ón és türelem (2008) - Hátsó híd felújítás: 100.000Ft (2010) - Komplett kuplung 210e Km-nél: 27.000Ft.Valeo (2010) - Hűtőventilátor: 7000Ft bontó (2011) - Valószínűleg trafósor csere lesz: 31.000Ft. Valeo (2012) -

Ide hordtam szervizbe

Szakter József (csömör)Team Work (hídfelújítás)Nagyon jó bontó: IV tinódi u 27. (itt nem javítanak, csak közérdekű infó)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 149000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Escort '83 1.6 aut és Fiesta '91 1.1C Következő autója? Még pár évig ez marad, éljen a lakáshitel!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)