Kényelmes francia szar
Szöveges ítélet
Kiégnek a fényszóró izzók, és csak n?gyógyász képes kicserélni.
Egy barom leverte a tükrömet, de a _második_ amit hoztak hozzá, az már jó is lett. Persze színre fényezett, ami felhólyagosodott - ezt a következ? fényezésnél orvosolták, lásd lentebb...
Nyikorog a fék. Utána jártam, a francia azbeszt helyettesít? anyag ilyen xar - kicserélve hagyományos ferodolra, most jó.
Egy egér kirágta a lambdaszonda vezetékét - 100 rugó lett volna márkaszervízben. 17-b?l megoldotta egy másik szerel?.
Az elektronika viccess üzeneteket küldözget.
Egy Suzuki Alto nem adta meg az els?bbséget, mire legyalogoltam az orrát, nekem meghorpadt a jobb els? sárvéd?m. A Citr.Toth javította - kötelez?re ment...
És a 60.000-s szervíz. Itt kellett cserélni a bal alsó talpast, a fékbetéteket, a gyertyákat - sajna a Citroen Toth-nál cserélték korábban, de a márkaszervíz nem találta el a típusba valót. Ezt a többletfogyasztásban tapasztaltam, ?k meg a hiányomban, mert oda többet nem megyek.
Végülis lehet szeretni. Garancia letelte után már kissé rizikós lehet, de volt mar Daciam is...
Kissé zsenge a motorja, de már okoztam kínos meglepetést Golfosnak vele :-)
Hibalista
- Benzinszivattyú csere.
- 60 ezres szervíznél bal oldali talpas, fékbetétek, gyertya sor.
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Toth - Székesfehérvár
Itt nem találták el a típusba való gyertyát! Ez nekem sok 10 liter benzinembe került - lásd töbletfogyasztás. Persze bizonyítani nem lehet...
Viszont a karosszéria munkásuk az jó. A szerz?dött fényez?jük pedig legalább annyira rossz.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Citroen Tatabánya - Tatabánya
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Cuore L55 | Következő autója? | Mindegy, de nem Citroen... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
