A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6i SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedvelt jószág

Szöveges ítélet

Megvettem, 2.5 éves volt, 300000km-rel, 2,4mill, jó vételnek tűnt, de mint kiderült nem kellett megbánnom. Nagyon hasznosnak bizonyultak az extrák a kocsiban. Az ülések kényelmesek, főleg hátul komfortos az utazás. A plüss kárpitozás gyünyörű és jól bírja a strapát. Az autó formája nagyon bejön nekem. Az 1,6-os nyolcszelepes motor a maga 92 lóerejével igényeim szerint való. Jól húz, és az én vezetési stílusomban az átlagfogyasztás 7 l. Minden tankolást följegyzek, és egy egész éves átlagot tudok ide leírni! Olajfogyasztás nem tapasztalható. 20000km-t elmegy úgy hogy a nívó nem változik.
A feleségem jobban szereti vezetni mint én. Sohasem hagyott ott bennünket. Mindig gond és minden előkészület nélkül el mertem vele indulni bárhová, és oda is értem, meg haza is értem. A hosszútávú autózás sem fárasztó benne.
A szervizeket márkaszervízben csináltattam, ami nem olcsó dolog, 20-40000Ft egy-egy karbantartás, attól függ miket kell cserélni a kocsiban. De a szervízben ahová hordom, mindig korrektek voltak, soha nem akartak pofátlan módon lenyúlni.
Ami nem tetszik: Öt személlyel nagyon leül az autó, és hullámos úton nagyobb sebességgel haladni ilyen teherrel nem nagy élvezet. Sokszor leér a hátsó sárvédő.
A hátsó lengéscsilapító éles, kisméretű gödör esetén beüt az utastérbe.
Belül sok apró zörej hallható, de ezek nem túl zavaróak.
Fényezésének nem használ az autómosó. Főleg a tetőn látszik a mosás eredménye.
Ha megsüti a tavaszi nap, az ajtók beragadnak. A központi zár nem nyitja tökéletesen. (10-12 nyitás/ év)
Az ajtógumik a zár környékén erősen megkoptak.
A vezetőülés kezd leamortizálódni, igaz én 100kg-ot nyomok.


Hibalista

- Első ventillátor mindkettő (a csapágyak kikoptak a motorban) 52000Ft csak egyiket kellett végleg cserélni a másikat meg lehetett csapágyazni De a motor nagyon gagyi.
- Oldallékzsák visszajelző mindig világított (ülés alatti csatlakozó csere megoldotta)
- Kesztyűtartó kulcsrazárhatósága megszűnt.
- Buher indításgátló (előző tulaj szereltette bele) blokkolta a gyújtást, és ha lefulldtam nem akart újraindulni. 34000Ft
- Fékbetét csere 40000Km-nél 11000
- Féktárcsa és fékbetét csere 100000Km-nél 55000Ft
- Ajtó kilincset letörtem, mert nem akart nyílni az ajtó a távirányítóval (ez az én hibám) 20000 Ft festéssel együtt
- Vezetőülés kezd szétmenni alattam.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Hajas Salgótarján

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Skoda 120 L Következő autója? Toyota colrolla
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)