Kanyarban elrepülős
Szöveges ítélet
Egy 99-es 90 lovas Xsarából ültem át ebbe az 110 lovasba. Sajnos az első egy kanyarban kidobta a seggét és totálkárra tört.
:(
Millió könnycseppet hullajtottam érte de nem volt megállás, gondoltam a típus bevállt és jöhet az újabb kiadás belőle.
Nos, a motorja nekem tetszett, sok 1.6-ost simán letoltam lámpánál, áldozataim között 1.6 Golf és Mazda is megtalálható volt. Ami nem is rossz.
Nagyjából mindennel ki voltam békülve a futóművét kivéve.
Ez egy katasztrófa. Nagysebességű kanyarvétel szinte öngyilkosság. A kocsi dobálja a seggét, alattomosan megindul a hátulja, és ha véletlenül belefékezel ilyenkor, akkor csak a gondviselés segíthet. A kijárt vályukkal nem tud megbírkózni, szinte kiveszi a kormányt az emberneka kezéből, és összevissza dobál fékezéskor.
Gondoltam ez a futómű el van állítódva, de miután profikkal beállítattam, ugyanez volt a jelenség. Sportos kanyarvételhez nem ajánlom, csak saját felelősségre.
Ennek ellenére szerettem a kocsit, és a nyugodtabb embereknek ajánlani is merem.
Hibalista
- -Folyt a benzin a tanknál egyszer de egy ezer forintos alkatrész megoldotta
Ide hordtam szervizbe
Pécsi Citro márkaszervíz
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | Toyota Celica TS |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
