Jó jó, de még sem az igazi :):(
Szöveges ítélet
Hepehupán kicsit nyüszög a kaszni, ezt tudjuk be annak, hogy törve volt a kocsi. Itt-ott zörögnek is benne dolgok, de még nem olyan gáz a helyzet. "Sajnálatos" szerencsém volt vezetni egy BMW 318 kombit 5000 km-rel, na a xsara nem ilyen. Ég és föld a két min?ség. 110 Lóhoz képest elég jól megy, akár 1000-es fordulattól is, de igazán 3000 fölött sportos. Ez azért jó, mert 2000 allatt tartja az ember a fordulatot akkor egész economy a kocsi, akár 7 liter/100 km.
Hibalista
- Mindkét oldali els? stabil kar, tompított izzók elszáltak (ez jelentéktelen), gyorsításkor lassításkor és kanyarban benzinszag az utastérben (még mindig nem megoldott, vagy nem csinálták meg a szerel?k, vagy elhajtottak vele), nyikorog a váltókar, üzemanyagjelz? megbízhatatlan, villog az airbag kontakt hiba miatt, az ajtók beállításával már vagy fél éve szuttyogok de nem tökéletes. Általánosságban azt mondanám, hogy sok idegesít? hülyeség romlott el eddig rajta, hál istennek még semmi komoly nem jött el?... Kopp, kopp, kopp...
Ide hordtam szervizbe
Sebestyén Veresegyház, jók, de pushingolni kell ?ket, hogy dolgozzanak. Hozott alkatrész nincs, de garancia van. Értenek hozzá nagyon, még a cx em hez is, ami nagy szó.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
16 ker, mókgarázsban szakszervizes srác maszekban, semmi nem javult meg, de -25 rongy
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | cx 2.5 GTI automatic | Következő autója? | BMW Z4:))) Komolyan talán C4 VTS |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
