A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,4i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó,jó,de azért...

Szöveges ítélet

Az autót hölgy tulajdonostól vettem, akinél annyit ment az autó, hogy éppen bejáratósnak lehet nevezni. 7 év alatt... Amikor pedig nem az utakat rótta, akkor pedig közép-melegre fűtött garázsban pihent.
A próbakör alatt jótanácsokkal is ellátott a tulaj, minthogy 2000 fölé sose pörgessem, meg hogy 1000-nél váltsak...-amiből egyenesen következik, hogy nem igazán volt széthajtva a gépezet. Keveset használt, megkímélt állapotban, olcsóér eladó. Állt volna a használtautó hirdetések között nagy piros felkiáltójellel, így hát megvettem.
Az autó standard citroen-vörös (a kocsi könyve a "démon-vörös" kifejezéssel illette e tulajdonságát), 1,4-es benzines, papíron 78 lóerővel 4 kerékkel, meg a többi extrával (ajtók, ülések, sőt első szélvédő)
Az első pár hónapban gond nélkül lefolyt egymás megszokása, ám kis idő elteltével megjelentek az apró ám annál idegesítőbb hibák.
-A (gyári) központi zár az bolond: van amikor rendesen működik, van amikor egy ajtót nem zár be, van amikor többet. Tehát van amikor percekig kell állni (ha szerencsénk van jégesőben) mire (teljesen) bezár a bazár.
-Az ablaktörlőlapátok mindenhol törölnek, csak a sofőr előtt nem. Vettem rá másikat, azzal is. (rejtélyes)
-A csomitető teleszkopjábol kiszökött a gáz, és ez gáz.
-Az ajtóban lévő vezetékek az ajtó és a kocsitest között megtörtek, hál´Istennek nem egyszerre, hogy nehogy egyszerre tudjam elintézni a dolgot.
-Hamarosan kuplungcsere várható.
A franciás váltó pedig tényleg nem egy leányálom, de idővel meg lehet szokni, ahogy a meglepően kényelmes belsőt is. Nagy előnye viszont a fogyasztása, el lehet vele futkározni 5-6 literrel is ha nagyon kímélem.
Összességében megérte a pénzét, de csak azért mert olcsó volt.

Hibalista

- -központi zár
- -ablakTÖRLÉS
- -csomitetőteleszkóp
- -az összes bal első ajtóba vezető vezeték elfáradt és eltört (nem egy időben, szépen sorban)
-

Ide hordtam szervizbe

Kurucznál (Nagyatád)
Egyszer apukám lezúzta az elejét, és majd egy hónapot állt ott. Ráadásul nem is volt olcsó.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

én magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Wartburg 353W Következő autója? BMW E30
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)